Specjaliści ds. marketingu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje fachowe
(7)
Dostępność
dostępne
(10)
Placówka
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
(9)
Filia nr 1 (ul. Bojanowskiego 18)
(1)
Autor
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Jagodziński Wojciech
(1)
Kaczmarek Mirosława (ekonomia)
(1)
Kamieński Janusz
(1)
Karel Andrzej
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kramer Teodor (1926-2014)
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek Grzegorz (marketing)
(1)
Michalski Dariusz (ekonomia)
(1)
Mruk Henryk
(1)
Olejnik Iwona
(1)
Paliś Beata
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pluciński Adam (trener biznesu)
(1)
Springer Agnieszka
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Stawski Bartosz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Tarnawska Martyna
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Ławniczak Wojciech
(1)
Środa Jacek
(1)
Świderska Gertruda Krystyna (1942- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Dzieci
(4890)
6-8 lat
(3504)
9-13 lat
(2639)
0-5 lat
(2527)
Młodzież
(1747)
Specjaliści ds. marketingu
(10)
14-17 lat
(1101)
Szkoły wyższe
(650)
Rodzice
(190)
Szkoły podstawowe
(181)
Szkoły średnie
(172)
Szkoły ponadpodstawowe
(77)
Nauczyciele
(75)
Studenci
(75)
Dorośli
(63)
Menedżerowie
(57)
18+
(48)
Prawnicy
(41)
Psycholodzy
(39)
Przedszkola
(38)
Pedagodzy
(33)
Przedsiębiorcy
(26)
Lekarze
(25)
Logopedzi
(22)
Uczniowie szkół średnich
(19)
Radcy prawni
(18)
Szkoły ponadgimnazjalne
(18)
Urzędnicy
(18)
Ekonomiści
(17)
Adwokaci
(16)
Księgowi
(16)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(16)
Psychoterapeuci
(16)
Szkoły zawodowe
(16)
Klasa 4.
(14)
Pracownicy socjalni
(14)
Technikum
(13)
Terapeuci
(13)
Pracownicy naukowi
(12)
Pracownicy samorządowi
(12)
Kobieta
(11)
Nauczyciele przedszkoli
(11)
Pracodawcy
(11)
Uczniowie
(11)
Aplikanci
(10)
Wychowawcy małych dzieci
(10)
Inżynierowie
(9)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(9)
Specjaliści ds. kadr
(9)
Sędziowie
(9)
Doradcy podatkowi
(8)
Klasa 1.
(8)
Analitycy ekonomiczni
(7)
Informatycy
(7)
Klasa 5.
(7)
Nauczyciele języka polskiego
(7)
Opiekunowie medyczni
(7)
Pracownicy banków
(7)
Psychiatrzy
(7)
Biegli rewidenci
(6)
Nauczyciele akademiccy
(6)
Pediatrzy
(6)
Uczniowie szkół podstawowych
(6)
Doktoranci
(5)
Dziennikarze
(5)
Fizjoterapeuci
(5)
Klasa 2.
(5)
Klasa 3.
(5)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(5)
Politycy
(5)
Pracownicy służby zdrowia
(5)
Prokuratorzy
(5)
Terapeuci zajęciowi
(5)
Bibliotekarze
(4)
Dietetycy i żywieniowcy
(4)
Doradcy inwestycyjni
(4)
Dyrektorzy finansowi
(4)
Klasa 6.
(4)
Klasa 7.
(4)
Licea
(4)
Nauczanie początkowe
(4)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(4)
Specjaliści ds. controllingu
(4)
Animatorzy kultury
(3)
Architekci
(3)
Asystenci rodzin
(3)
Bankierzy
(3)
Budowlani
(3)
Dyrektorzy HR
(3)
Dyrektorzy szkół
(3)
Gimnazja
(3)
Inwestorzy indywidualni
(3)
Inżynierowie budownictwa
(3)
Kardiolodzy
(3)
Logistycy
(3)
Nastolatki
(3)
Nauczyciele nauczania początkowego
(3)
Policjanci
(3)
Położne
(3)
Pracownicy biurowi
(3)
Temat
Marketing
(3)
Media społecznościowe
(3)
Badania marketingowe
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Content marketing
(1)
Design thinking
(1)
E-konsumenci
(1)
Ekonomia środowiska
(1)
Energetyka odnawialna
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Miasta
(1)
Obserwacja uczestnicząca
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Okulografia
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Produkt turystyczny
(1)
Projektowanie
(1)
Przemysł
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Rynek finansowy
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Strony WWW
(1)
Techniki projekcyjne (psychologia)
(1)
Technologie mobilne
(1)
Transformacja energetyczna
(1)
Turystyka miejska
(1)
Turystyka zakupowa
(1)
Usługi
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wywiad narracyjny
(1)
Zakupy
(1)
Zielona gospodarka
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Opracowanie
(3)
Poradnik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing)
Książka porusza tematykę wykorzystania nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych. Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound.
Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych.
W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych – z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji.
Ze względu na zaprezentowane studia przepadków, książka jest nieocenionym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe. Może być również wykorzystywana przez studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: marketing, komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta pomoże Ci: przygotować lepsze i unikatowe usługi; uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian; poprawić rentowność i stabilność biznesu; oferować klientom autentyczną korzyść. Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i - co najważniejsze - zatrzymać klienta.
Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 366 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wydanie pod redakcją Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa. - Wydanie na podstawie "Marketing Management 14th Edition" (dodruk). - Poznań : Rebis, 2022. - XXV, [1], 708, [114] stron : ilustracje kolorowe ; 28 cm.
Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997. - 218, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Podstawy marketingu to klasyczny podręcznik, napisany jasno i przejrzyście, pozwalający szybko opanować podstawy wiedzy o marketingu. Autor omawia w nim istotę marketingu, jego otoczenie, marketingowe systemy informacyjne, elementy marketingu, (produkt, dystrybucję i promocję) oraz strategie marketingowe przedsiębiorstwa. Przedstawia także sposób prowadzenia marketingu w sferze usług i w działalności pozagospodarczej (przez organizacje nie nastawione na zysk) oraz prezentuje orientację społeczną marketingu. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów wyższych uczelni różnego typu, ale będzie również bardzo pomocna dla słuchaczy kursów i szkół szkolących menedżerów i pracowników służb marketingowych oraz dla nauczycieli i uczniów liceów ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 (ul. Bojanowskiego 18)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2022. - 482, [6] stron : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR. W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing.  Ze względu na zakres tematyczny oraz praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest świetnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki. Książka składa się z trzech bloków tematycznych: strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online, pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online, narzędzi i technik komunikacji marketingowej online. Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku. Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Finanse zielonej transformacji / Dariusz Michalski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 272, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Książka skierowana jest do szerokiego grona czytelników, zarówno menedżerów szczebla strategicznego i operacyjnego, jak i pracowników zajmujących się na co dzień analizami i planowaniem finansowym, gospodarką energetyczną, marketingiem oraz kontrolą zarządczą. Stanowi kompendium wiedzy dla studentów i osób stawiających pierwsze kroki w dziedzinie zielonych finansów, a także dla czytelników bardziej zaawansowanych, poszukujących konkretnej wiedzy z obszaru poruszanej problematyki. Publikacja polecana jest szczególnie kadrze kierowniczej, która określa wytyczne dla planowania strategicznego i kreowania przyszłości przedsiębiorstw i instytucji finansowych w dobie radykalnej zmiany ich funkcjonowania, wynikającej z realizacji globalnych celów klimatycznych. Monografia dostarcza informacji o wyzwaniach oraz narzędziach, które pozwolą decydentom znaleźć sposób na dostosowanie funkcjonowania podmiotów, którymi zarządzają do warunków gospodarowania w zielonej transformacji oraz zastosować instrumenty zielonych finansów do sprostania pojawiającym się wyzwaniom i dostosowania funkcjonowania ich organizacji do zmieniających się drastycznie warunków prowadzenia biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania jakościowe : metody i zastosowania / Iwona Olejnik, Mirosława Kaczmarek, Agnieszka Springer. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 245 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
"Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy me­nedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wia­rygodna i szybko dostępna wiedza o zachowaniach konsumentów, a także o działaniach konkurentów. Systematycznie rośnie zatem rola „dobrej" infor­macji pochodzącej z badań marketingowych - zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Co więcej, wartość takiej informacji doceniana jest nie tylko przez duże korporacje międzynarodowe i agendy rządowe, ale również przez małe i średnie przedsiębiorstwa, o lokalnym zasięgu działania.Równocześnie dostrzegany jest coraz większy dysonans pomiędzy tym, co klienci oficjalnie deklarują a tym, jakie podejmują działania. Zastosowanie me­todologii badań jakościowych, której celem jest dotarcie do „wnętrza" konsumenta, rozpoznanie jego emocji, ukrytych motywów i potrzeb, staje się więc niezbędne w identyfikacji rzeczywistych zachowań rynkowych. Metody jakościowe umożliwiają „wyjście" poza deklaracje konsumenta, rozpoznanie je­go nieświadomych schematów postępowania oraz zrozumienie przyczyn irracjonalnych decyzji. „Autorki, decydując się na przyjęcie pragmatycznego podejścia do problematyki jakościowych badań marketingowych, stworzyły spójną pracę o charak­terze podręcznika, ukazującą zagadnienia skomplikowane w sposób przejrzysty i prosty. Są to z pewnością walory recenzowanego opracowania. (...) Do atutów pracy należą prezentowane w niej liczne przykłady pochodzące z praktyki gospodarczej, zwłaszcza z własnych doświadczeń Autorek, za­angażowanych w wiele przedsięwzięć projektowych dedykowanych przedsiębiorcom. (...)Praca stanowi interesującą propozycję wydawniczą, która może wejść do kanonu lektur obowiązkowych dla młodych badaczy, przedsiębiorców zainte­resowanych tematem jakościowych badań marketingowych i studentów kierunków ekonomicznych"." - z recenzji prof. UG dr hab. Anny Marii Nikodemskiej-Wołowik
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka zakupowa w miastach / Beata Paliś. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 426 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Monografia przedstawia specyfikę segmentu turystyki zakupowej w miastach, identyfikację i charakterystykę determinant jej rozwoju. Wskazano w niej szczególną rolę marketingu terytorialnego jako narzędzia w kreowaniu rozwoju turystyki zakupowej w miastach. Omówiono zagadnienia odnoszące się do teorii miast i funkcje handlowe miasta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie 2 - 2 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 180 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(E-marketing)
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. "Content marketing i social media" stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć sprawozdanie finansowe / Gertruda Krystyna Świderska. - 2. wydanie, stan prawny na 1 sierpnia 2022 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2022. - 174 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka opisuje zasady i proces tworzenia sprawozdania finansowego. Umożliwia śledzenie wpływu różnych transakcji gospodarczych na pozycje sprawozdania finansowego (bilansu, rachunku zysków i strat oraz rachunku przepływów pieniężnych). W prosty sposób pozwala m.in. zrozumieć treść sprawozdania finansowego oraz odczytać z niego kondycję finansową firmy.
Książka jest przeznaczona dla ekonomistów, księgowych, pracowników działów kadr, sprzedaży, marketingu, menedżerów oraz przedsiębiorców. Będzie cennym źródłem wiedzy dla radców prawnych, komorników, prokuratorów, doradców podatkowych, a także przedstawicieli nauki oraz studentów rachunkowości, finansów, controllingu i zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 podr. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej