Marka osobista
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
(1)
Autor
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek Grzegorz (marketing)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(3070)
Rodzina
(1775)
Polska
(1734)
Przyjaźń
(1719)
Miłość
(1674)
Marka osobista
(-)
Tajemnica
(1659)
Śledztwo i dochodzenie
(1602)
Relacje międzyludzkie
(1570)
Literatura polska
(1152)
Opowiadanie polskie
(1124)
Zabójstwo
(1091)
II wojna światowa (1939-1945)
(1081)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1046)
Powieść młodzieżowa obyczajowa
(870)
Poezja polska
(853)
Powieść młodzieżowa polska
(849)
Pamiętniki polskie
(832)
Poezja dziecięca polska
(832)
Dzieci
(797)
Zwierzęta
(776)
Życie codzienne
(774)
Literatura dziecięca polska
(747)
Literatura młodzieżowa polska
(705)
Trudne sytuacje życiowe
(694)
Małżeństwo
(687)
Uczucia
(669)
Rodzeństwo
(657)
Powieść młodzieżowa przygodowa
(632)
Relacja romantyczna
(609)
Sekrety rodzinne
(603)
Podróże
(599)
Wybory życiowe
(574)
Dziewczęta
(567)
Nastolatki
(561)
Wydawnictwa popularne
(542)
Dramat polski
(528)
Magia
(528)
Policjanci
(507)
Publicystyka polska
(507)
Arystokracja
(505)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(496)
Żydzi
(486)
Pisarze polscy
(481)
Osoby zaginione
(467)
Władcy
(467)
Biografie
(448)
Materiały pomocnicze dla szkół
(429)
Ludzie a zwierzęta
(425)
Wojsko
(417)
Spisek
(415)
Literatura
(412)
Matki i córki
(405)
Opowiadanie obyczajowe polskie
(405)
Polityka
(394)
Uczniowie
(384)
Mężczyzna
(380)
Powieść historyczna polska
(380)
Powieść francuska
(377)
Literatura młodzieżowa angielska
(375)
Chłopcy
(365)
Powieść rosyjska
(364)
Antologie
(362)
Poszukiwania zaginionych
(358)
Podręczniki akademickie
(352)
Historia
(351)
Kultura
(343)
Uprowadzenie
(343)
Psy
(342)
Polacy za granicą
(338)
Śmierć
(332)
Język polski
(325)
Zabawa
(322)
Powieść obyczajowa francuska
(320)
Boże Narodzenie
(319)
Wakacje
(319)
Przedsiębiorstwo
(312)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(308)
Przestępczość zorganizowana
(304)
Dziennikarze
(301)
Obyczaje i zwyczaje
(296)
Prywatni detektywi
(293)
Samotność
(289)
Lekarze
(278)
Ojcowie i córki
(278)
Powieść młodzieżowa fantasy
(273)
Filozofia
(270)
Zemsta
(269)
Koty
(268)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(266)
Marzenia
(265)
Powieść dziecięca polska
(265)
Powieść kanadyjska
(259)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(258)
Politycy
(258)
Wsie
(256)
Seryjni zabójcy
(254)
Wojna
(251)
Dziadkowie i wnuki
(249)
Pomaganie
(248)
Sztuka
(244)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2022. - 482, [6] stron : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR. W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing.  Ze względu na zakres tematyczny oraz praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest świetnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki. Książka składa się z trzech bloków tematycznych: strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online, pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online, narzędzi i technik komunikacji marketingowej online. Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku. Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 podr. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej