Satysfakcja konsumentów
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
(2)
Autor
Banaszyk Piotr
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Jagodziński Wojciech
(1)
Kamieński Janusz
(1)
Karel Andrzej
(1)
Kauf Sabina
(1)
Pluciński Adam (trener biznesu)
(1)
Stawski Bartosz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szołtysek Jacek
(1)
Tarnawska Martyna
(1)
Ławniczak Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Architekci
(1)
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(3069)
Rodzina
(1775)
Polska
(1734)
Przyjaźń
(1718)
Miłość
(1674)
Satysfakcja konsumentów
(-)
Tajemnica
(1659)
Śledztwo i dochodzenie
(1602)
Relacje międzyludzkie
(1570)
Literatura polska
(1152)
Opowiadanie polskie
(1124)
Zabójstwo
(1091)
II wojna światowa (1939-1945)
(1081)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1046)
Powieść młodzieżowa obyczajowa
(870)
Poezja polska
(853)
Powieść młodzieżowa polska
(849)
Pamiętniki polskie
(832)
Poezja dziecięca polska
(832)
Dzieci
(797)
Zwierzęta
(776)
Życie codzienne
(774)
Literatura dziecięca polska
(747)
Literatura młodzieżowa polska
(705)
Trudne sytuacje życiowe
(694)
Małżeństwo
(687)
Uczucia
(669)
Rodzeństwo
(657)
Powieść młodzieżowa przygodowa
(632)
Relacja romantyczna
(609)
Sekrety rodzinne
(603)
Podróże
(599)
Wybory życiowe
(574)
Dziewczęta
(567)
Nastolatki
(561)
Wydawnictwa popularne
(542)
Dramat polski
(528)
Magia
(528)
Policjanci
(507)
Publicystyka polska
(507)
Arystokracja
(505)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(496)
Żydzi
(486)
Pisarze polscy
(481)
Osoby zaginione
(467)
Władcy
(467)
Biografie
(448)
Materiały pomocnicze dla szkół
(429)
Ludzie a zwierzęta
(425)
Wojsko
(417)
Spisek
(415)
Literatura
(412)
Matki i córki
(405)
Opowiadanie obyczajowe polskie
(405)
Polityka
(394)
Uczniowie
(384)
Mężczyzna
(380)
Powieść historyczna polska
(380)
Powieść francuska
(377)
Literatura młodzieżowa angielska
(375)
Chłopcy
(365)
Powieść rosyjska
(364)
Antologie
(362)
Poszukiwania zaginionych
(358)
Podręczniki akademickie
(352)
Historia
(351)
Kultura
(343)
Uprowadzenie
(343)
Psy
(342)
Polacy za granicą
(338)
Śmierć
(331)
Język polski
(325)
Zabawa
(322)
Powieść obyczajowa francuska
(320)
Wakacje
(319)
Boże Narodzenie
(318)
Przedsiębiorstwo
(312)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(308)
Przestępczość zorganizowana
(304)
Dziennikarze
(301)
Obyczaje i zwyczaje
(296)
Prywatni detektywi
(293)
Samotność
(289)
Lekarze
(278)
Ojcowie i córki
(278)
Powieść młodzieżowa fantasy
(273)
Filozofia
(270)
Koty
(268)
Zemsta
(268)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(266)
Powieść dziecięca polska
(265)
Marzenia
(264)
Powieść kanadyjska
(259)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(258)
Politycy
(258)
Wsie
(256)
Seryjni zabójcy
(254)
Wojna
(251)
Dziadkowie i wnuki
(249)
Pomaganie
(248)
Sztuka
(244)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Psychologia
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
W ostatnim czasie ujawniło się bardzo wiele czynników uświadamiających niewłaściwy charakter dotychczasowej logiki procesów społeczno-gospodarczych. Świadectwem racjonalności zachowań społecznych było (a w zasadzie nadal jest) nieustanne bogacenie się zarówno na poziomie indywidualnych gospodarstw domowych, jak i w odniesieniu do całych państw. Ludzie pożądają coraz bogatszej konsumpcji, przedsiębiorstwa są zarządzane w celu maksymalizacji zyskowności, a państwa są rządzone ze względu na dążenie do coraz większego PKB. Skutki tej logiki okazały się katastrofalne. W odniesieniu do gospodarstw domowych zjawisko nadmiernej konsumpcji prowokuje do ciągłego zmieniania się krótkotrwałych mód, do nieustannych zakupów i do produkowania coraz większej ilości odpadów. Napędem tej nadmiernej konsumpcji jest rosnąca produkcja jednocześnie podążająca za zmiennym popytem oraz ten popyt kreującą z wykorzystaniem wyrafinowanych narzędzi marketingowych. Nieracjonalność takiego schematu działalności materializuje się w coraz większym i coraz szybszym zużyciu dostępnych zasobów naturalnych i energii. Dodatkowo pojawiły się negatywne efekty społeczne i ekonomiczne pogarszające jakość życia ludzi. Dokonana globalizacja gospodarki światowej jest powodem rosnącego znaczenia logistyki międzynarodowej. Znaczenie logistyki zarówno w skali globalnej, jak i lokalnej uprawnia do postawienia pytania, w jaki sposób logistyka może włączyć się w proces oczekiwanych zmian i jak może przyczyniać się do kreowania dobrostanu społecznego. Dobrostan jest tu pojmowany jako synonim jakości życia. Pierwsze dwa rozdziały książki mają charakter wprowadzający. Na początku przedstawiono nowoczesny paradygmat logistyki, czyli współczesne rozumienie jej istoty nastawione właśnie raczej na jakość obsługi klienta i jakość życia, niż na maksymalizację korzyści ekonomiczno-finansowych przedsiębiorstw i ich właścicieli. Następnie skoncentrowano uwagę na kryteriach oceny i optymalizacji dobrostanu, różnicując je od standardowych kryteriów dotyczących dobrobytu materialnego. W kolejnej części książki są podejmowane zagadnienia dostępności czasowo-przestrzennej, kosztowej, decyzyjnej oraz, w końcu, problem zagospodarowania towarów już niechcianych albo odpadowych. Tezą, której autorzy usiłują dowieść, jest twierdzenie, że logistyka nie tylko okazuje się narzędziem ułatwiającym ciągłość i płynność procesów gospodarczych, lecz także ma znaczenie dla jakości życia i może się przyczynić do poprawy dobrostanu społecznego na całym świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta pomoże Ci: przygotować lepsze i unikatowe usługi; uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian; poprawić rentowność i stabilność biznesu; oferować klientom autentyczną korzyść. Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i - co najważniejsze - zatrzymać klienta.
Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 366 podr. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej