Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(98)
Forma i typ
Książki
(98)
Publikacje naukowe
(17)
Publikacje dydaktyczne
(14)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Publikacje fachowe
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(105)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży (ul. Akademicka 10)
(9)
Strefa Dzieci Bibliolandia (ul. Akademicka 10)
(1)
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
(84)
Filia nr 1 (ul. Bojanowskiego 18)
(8)
Filia nr 2 (ul. Krakowska 75)
(3)
Filia nr 3 (ul. Sportowa 28)
(11)
Filia nr 4 (ul. Cmentarna 1)
(2)
Autor
Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości
(5)
Garbarski Lechosław
(5)
Mruk Henryk
(5)
Kotler Philip
(4)
Sznajder Andrzej
(4)
Wiśniewski Andrzej
(4)
Altkorn Jerzy
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Kłeczek Ryszard
(3)
Rutkowski Ireneusz
(3)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(3)
Adamczuk Franciszek
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Kaczmarczyk Stanisław
(2)
Kornak Aleksander S
(2)
Kramer Teodor
(2)
Kramer Teodor (1926-2014)
(2)
Mynarski Stefan
(2)
Niestrój Roman
(2)
Pilarczyk Bogna
(2)
Styś Aniela (1942- )
(2)
Sztucki Tadeusz
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Wrzosek Wojciech
(2)
Adamus Lucyna
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Ambler Tim
(1)
Armstrong Gary
(1)
Assaraf John
(1)
Bal Teresa
(1)
Barska Anetta
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bednarska Marlena
(1)
Belka Marek
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Cap Piotr
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Domański Tomasz (marketing)
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Duliniec Elżbieta
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Gasper Dorota
(1)
Goldman Martin
(1)
Goldsmith Ronald E
(1)
Gołembski Grzegorz (1947- )
(1)
Hales Colin F
(1)
Hill Sam
(1)
Hingston Peter
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Hooffacker Gabriele
(1)
Hołderna-Mielcarek Bernadeta
(1)
Jagiełowicz Aleksandra
(1)
Januszewska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Jaremen Daria Elżbieta
(1)
Jatusripitak Somkid
(1)
Jedlińska Daria
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Kall Jacek
(1)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
Karcz Kornelia
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Kardaszewski Jacek
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kisiel Wiktor
(1)
Klein Naomi (1970- )
(1)
Kowal Witold (nauki ekonomiczne)
(1)
Kramer Józefa
(1)
Kramer Józefa (1930- )
(1)
Krzemińska-Wiśniewska Iwona
(1)
Krzyżanowska Magdalena
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Kędzior Zofia (1950-2011)
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Lee Nancy
(1)
Lindstrom Martin
(1)
Loska Magdalena
(1)
Lutostański Michał Jan (1985- )
(1)
Maesincee Suvit
(1)
Malarski Stanisław
(1)
Maliszewski Tomasz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Markowski Włodzimierz
(1)
Markowski Włodzimierz J
(1)
Mazurkiewicz-Pizło Anna
(1)
Mańkowski Tomasz
(1)
Meyer Beata (1963- )
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Milewski Dawid
(1)
Moszoro Marian
(1)
Mulak Maciej S
(1)
Musiałkiewicz Jacek
(1)
Mynarski Stefan (1935-2006)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(48)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
1989-2000
(10)
1901-2000
(7)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(98)
Język
polski
(96)
nieznany (xxx)
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(11)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Menedżerowie
(2)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Lekarze
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Studenci
(1)
Szkoły średnie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(3066)
Rodzina
(1774)
Polska
(1734)
Przyjaźń
(1715)
Miłość
(1673)
Marketing
(-)
Tajemnica
(1657)
Śledztwo i dochodzenie
(1602)
Relacje międzyludzkie
(1568)
Literatura polska
(1152)
Opowiadanie polskie
(1124)
Zabójstwo
(1091)
II wojna światowa (1939-1945)
(1080)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1046)
Powieść młodzieżowa obyczajowa
(870)
Poezja polska
(853)
Powieść młodzieżowa polska
(849)
Pamiętniki polskie
(832)
Poezja dziecięca polska
(832)
Dzieci
(796)
Zwierzęta
(775)
Życie codzienne
(774)
Literatura dziecięca polska
(747)
Literatura młodzieżowa polska
(705)
Trudne sytuacje życiowe
(694)
Małżeństwo
(687)
Uczucia
(669)
Rodzeństwo
(657)
Powieść młodzieżowa przygodowa
(632)
Relacja romantyczna
(609)
Sekrety rodzinne
(603)
Podróże
(596)
Wybory życiowe
(574)
Dziewczęta
(567)
Nastolatki
(561)
Wydawnictwa popularne
(543)
Dramat polski
(528)
Magia
(528)
Policjanci
(507)
Publicystyka polska
(507)
Arystokracja
(505)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(496)
Żydzi
(485)
Pisarze polscy
(481)
Osoby zaginione
(467)
Władcy
(467)
Biografie
(448)
Materiały pomocnicze dla szkół
(429)
Ludzie a zwierzęta
(425)
Wojsko
(417)
Spisek
(415)
Literatura
(412)
Matki i córki
(405)
Opowiadanie obyczajowe polskie
(405)
Polityka
(394)
Uczniowie
(384)
Powieść historyczna polska
(380)
Mężczyzna
(379)
Powieść francuska
(377)
Literatura młodzieżowa angielska
(375)
Chłopcy
(365)
Powieść rosyjska
(364)
Antologie
(362)
Poszukiwania zaginionych
(358)
Podręczniki akademickie
(352)
Historia
(350)
Kultura
(343)
Uprowadzenie
(343)
Psy
(342)
Polacy za granicą
(338)
Śmierć
(330)
Język polski
(325)
Zabawa
(322)
Powieść obyczajowa francuska
(320)
Wakacje
(319)
Boże Narodzenie
(318)
Przedsiębiorstwo
(312)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(308)
Przestępczość zorganizowana
(304)
Dziennikarze
(301)
Obyczaje i zwyczaje
(296)
Prywatni detektywi
(293)
Samotność
(289)
Lekarze
(278)
Ojcowie i córki
(277)
Powieść młodzieżowa fantasy
(273)
Filozofia
(270)
Koty
(268)
Zemsta
(268)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(266)
Marzenia
(265)
Powieść dziecięca polska
(265)
Powieść kanadyjska
(259)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(258)
Politycy
(258)
Wsie
(256)
Seryjni zabójcy
(254)
Wojna
(251)
Dziadkowie i wnuki
(249)
Pomaganie
(248)
Sztuka
(243)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-2000
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Gorzów Wielkopolski (woj. lubuskie ; okolice)
(1)
Polska
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie ; okolice)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(12)
Opracowanie
(9)
Monografia
(3)
Encyklopedia
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Literatura dla dzieci
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(22)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(14)
Podróże i turystyka
(2)
Psychologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
98 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - [Wyd. 1, dodr. 6]. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2001. - 202, [1] s. : rys. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 podr. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / [red.] Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2001. - 436 s. ; 21 cm.
Forma i typ
Temat
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 podr. (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Sportowa 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
W swojej wizjonerskiej pracy ""Odpowiedź"", wielokrotnie nagradzany autor książek John Assaraf i guru biznesu Murray Smith napisali na nowo książkę, która rewolucjonizuje zasady przedsiębiorczości XXI wieku. Dwaj odnoszący wielkie sukcesy przedsiębiorcy połączyli siły i zawarli swoje wyjątkowe umiejętności i techniki w rewolucyjnym przewodniku, który umożliwia odniesienie sukcesu w dzisiejszym świecie biznesu.
Assaraf i Snith wiedzą jak zminimalizować ryzyko i zmaksymalizować zyski, a w Odpowiedzi zamknęli podstawy swojej wiedzy, doświadczenia i umiejętności, dzięki czemu miliony ludzi, mogą zrealizować marzenia swojego życia. Korzystając z wyników najnowszych badań nad funkcjonowaniem mózgu oraz badań z zakresu fizyki kwantowej, autorzy pokazują jak można zaprogramować swój umysł na sukces i mieć życie, o jakim się marzy. [dobreksiazki.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży (ul. Akademicka 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 podr. (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Sportowa 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Książka porusza tematykę wykorzystania nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych. Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound.
Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych.
W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych – z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji.
Ze względu na zaprezentowane studia przepadków, książka jest nieocenionym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe. Może być również wykorzystywana przez studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: marketing, komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 podr. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Ireneusz Bielski. - Wyd. 2, popr. i uzup. - Toruń : Tow. Naukowe Organizacji i Kierownictwa "Dom Organizatora", 1999. - 367, [1] s. : il. ; 24 cm.
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
W warunkach konkurencji same umiejętności medyczne mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego coraz szersza grupa lekarzy szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Renoma placówki to całokształt korzystnych wyobrażeń związanych z danym podmiotem umożliwiających pozytywne nastawienie pacjentów. Dlatego tak ważnym staje się kompleksowe przygotowanie personelu do budowania wizerunku placówki zdrowotnej w oczach pacjentów. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają czy w której pracują, w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Jest to marketingowym kierunkowskazem" możliwych do podjęcia działań. Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia reklamy / Dariusz Doliński. - Wrocław : Agencja Reklamowa "Aida", 1999. - 197 stron : faksymile, rysunki, wykresy ; 21 cm.
(Biblioteka "Aidy" ; 1)
Reklama towarzyszyła człowiekowi od wieków. Najstarszą udokumentowaną jej formą są gliniane tabliczki babilońskie. Ich wiek archeolodzy określają na 5 tysięcy lat. Znaleziono na nich ogłoszenia szewca, skryby, a także kupca handlującego jakąś maścią.
Wiele interesujących reklam, datowanych na ok. 1000 rok p. n.e., archeolodzy odkryli w Pompejach. Mury domów były tam pokryte ogłoszeniami najlepszych łaźni i miejsc, w których można było się przespać i coś przekąsić. [fragment z książki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4 (ul. Cmentarna 1)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Audyt marketingowy / Wioleta Dryl. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu, 2018. - 222 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 podr. (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Sportowa 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praktyka kierowania jest to książka odpowiadająca na proste pytanie, jak skutecznie zarządzać w dzisiejszej gospodarce, aby osiągnąć zamierzony cel. Została napisana przez angielskich autorów na podstawie wyników badań oraz wielu lat doświadczeń i praktyki. Prezentuje bogatą i wszechstronną problematykę praktycznego kierowania, zawartą w 22 rozdziałach, zgrupowanych tematycznie w trzech częściach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 (ul. Bojanowskiego 18)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej