Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(24)
Forma i typ
Książki
(23)
Proza
(18)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(21)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży (ul. Akademicka 10)
(3)
Strefa Dzieci Bibliolandia (ul. Akademicka 10)
(2)
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
(4)
Filia nr 1 (ul. Bojanowskiego 18)
(1)
Filia nr 2 (ul. Krakowska 75)
(11)
Filia nr 3 (ul. Sportowa 28)
(1)
Filia nr 4 (ul. Cmentarna 1)
(4)
Autor
Stuart S. D
(11)
Stuart S. D. Przygody w świecie Minecrafta
(11)
Hatłas-Czyżewska Joanna
(9)
Brady Dustin (1986- )
(2)
Brady Dustin (1986- ). Uwięzieni w grze
(2)
Brady Jesse
(2)
Cajgner Wojtek (1987- )
(2)
Jedliński Jakub (1977- )
(2)
Baddiel David (1964- )
(1)
Brazelton T. Berry (1918-2018)
(1)
Cioch Agnieszka
(1)
Deaver Jeffery (1950- )
(1)
Deaver Jeffery (1950- ). Colter Shaw
(1)
Flamma Adam
(1)
Frelik Paweł (1969- )
(1)
Jordan Penny (1946-2011)
(1)
Jordan Penny (1946-2011). Mistrzyni romansu
(1)
Kalus Agnieszka
(1)
Karaban Edyta
(1)
Maj Krzysztof M. (1989- )
(1)
Mirska Julita
(1)
Porzycki Jakub
(1)
Praski Łukasz
(1)
Sparrow Joshua D
(1)
Wicher Barbara (1970- )
(1)
Wojtas Michał
(1)
Zadura Janusz (1968- )
(1)
Łukasik Urszula
(1)
Żulczyk Jakub (1983- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(23)
Odbiorca
9-13 lat
(15)
Dzieci
(15)
6-8 lat
(13)
14-17 lat
(1)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(14)
Literatura angielska
(2)
Literatura polska
(2)
Temat
Kobieta
(3066)
Rodzina
(1774)
Polska
(1734)
Przyjaźń
(1715)
Miłość
(1673)
Gry komputerowe
(-)
Tajemnica
(1657)
Śledztwo i dochodzenie
(1602)
Relacje międzyludzkie
(1568)
Literatura polska
(1152)
Opowiadanie polskie
(1124)
Zabójstwo
(1091)
II wojna światowa (1939-1945)
(1080)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1046)
Powieść młodzieżowa obyczajowa
(870)
Poezja polska
(853)
Powieść młodzieżowa polska
(849)
Pamiętniki polskie
(832)
Poezja dziecięca polska
(832)
Dzieci
(796)
Zwierzęta
(775)
Życie codzienne
(774)
Literatura dziecięca polska
(747)
Literatura młodzieżowa polska
(705)
Trudne sytuacje życiowe
(694)
Małżeństwo
(687)
Uczucia
(669)
Rodzeństwo
(657)
Powieść młodzieżowa przygodowa
(632)
Relacja romantyczna
(609)
Sekrety rodzinne
(603)
Podróże
(596)
Wybory życiowe
(574)
Dziewczęta
(567)
Nastolatki
(561)
Wydawnictwa popularne
(542)
Dramat polski
(528)
Magia
(528)
Policjanci
(507)
Publicystyka polska
(507)
Arystokracja
(505)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(496)
Żydzi
(485)
Pisarze polscy
(481)
Osoby zaginione
(467)
Władcy
(467)
Biografie
(448)
Materiały pomocnicze dla szkół
(429)
Ludzie a zwierzęta
(425)
Wojsko
(417)
Spisek
(415)
Literatura
(412)
Matki i córki
(405)
Opowiadanie obyczajowe polskie
(405)
Polityka
(394)
Uczniowie
(384)
Powieść historyczna polska
(380)
Mężczyzna
(379)
Powieść francuska
(377)
Literatura młodzieżowa angielska
(375)
Chłopcy
(365)
Powieść rosyjska
(364)
Antologie
(362)
Poszukiwania zaginionych
(358)
Podręczniki akademickie
(352)
Historia
(350)
Kultura
(343)
Uprowadzenie
(343)
Psy
(342)
Polacy za granicą
(338)
Śmierć
(330)
Język polski
(325)
Zabawa
(322)
Powieść obyczajowa francuska
(320)
Wakacje
(319)
Boże Narodzenie
(318)
Przedsiębiorstwo
(312)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(308)
Przestępczość zorganizowana
(304)
Dziennikarze
(301)
Obyczaje i zwyczaje
(296)
Prywatni detektywi
(293)
Samotność
(289)
Lekarze
(278)
Ojcowie i córki
(277)
Powieść młodzieżowa fantasy
(273)
Filozofia
(270)
Koty
(268)
Zemsta
(268)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(266)
Marzenia
(265)
Powieść dziecięca polska
(265)
Powieść kanadyjska
(259)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(258)
Politycy
(258)
Wsie
(256)
Seryjni zabójcy
(254)
Wojna
(251)
Dziadkowie i wnuki
(249)
Pomaganie
(248)
Sztuka
(243)
Temat: dzieło
Saga o wiedźminie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(3)
2001-
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Literatura dla dzieci
(14)
Powieść przygodowa
(14)
Fantastyka
(12)
Opracowanie
(3)
Poradnik
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Romans
(2)
Grafika komputerowa
(1)
Kryminał
(1)
Monografia
(1)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Science fiction
(1)
Thriller
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(3)
Literaturoznawstwo
(3)
Historia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
24 wyniki Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
Ekscytująca, zabawna i poruszająca nowa powieść przygodowa autora, który napisał Agencję Wynajmu Rodziców. Fred i Ellie są bliźniakami. Doskonale rozumieją się nawet bez słów i lubią te same rzeczy, zwłaszcza gry video, w których są świetni. Niestety, nie radzą sobie równie dobrze z grą w piłkę nożną lub unikaniem szkolnych dręczycieli. Pewnego dnia za pomocą szkolnego komputera kontaktuje się z nimi Tajemniczy Człowiek. Dostają od niego kontroler do gier nieprzypominający żadnego z gamepadów, które dotychczas widzieli. Ponadto nowy sprzęt nie działa z ich grami. Kiedy Fred i Ellie odkrywają, co potrafi ten kontroler, wydaje się, że znaleźli rozwiązanie wszystkich swoich problemów. [audioteka.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111-93 CD (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niewidzialna inwazja / Dustin Brady ; ilustracje Jesse Brady ; przekład Wojtek Cajgner. - Wydanie I. - Warszawa : Muza SA, 2023. - 191, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Uwięzieni w grze / Dustin Brady ; 2)
Po zagraniu w Pełną Moc, Jesse Rigsby i jego przyjaciel Eric poprzysięgli nie grać już w gry wideo. Ale gdy Jesse zyskuje szansę ocalić swojego kumpla Marka, nie może nie powiedzieć „tak!”. Problem polega na tym, że tym razem Jesse staje się niewidzialny i zostaje wessany do świata gry Będzie Dziko – gry mobilnej w stylu Pokémon Go. By dotrzeć do Marka, Jesse będzie musiał zgubić Wielką Stopę goniącego go poszkolnej bibliotece, przetrwać spotkanie z velociraptorem w toalecie, a także zmierzyć się na stołówce z potężnym, plującym płomieniami nietoperzem. [muza.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa Dzieci Bibliolandia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-93 II/P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwięzieni w grze / Dustin Brady ; ilustracje Jesse Brady ; przekład Wojtek Cajgner. - Wydanie I. - Warszawa : Muza SA, 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Uwięzieni w grze / Dustin Brady ; 1)
Przyjaciele, którzy niespodziewanie zostali uwięzieni w wirtualnej rzeczywistości gry, muszą szybko poznać jej zasady, żeby przetrwać i nie zostać w niej na zawsze!
Jasse Rigsby nie znosi gier i tego całego wirtualnego świata. Jasne, są w nich plecaki odrzutowe, portale umożliwiające teleportację, poduszkowce, ukryte ostrza oraz nieograniczona liczba żyć. To go jednak nie bawi. Ale gdy pewnego dnia otrzymuje tajemniczo brzmiącego esemesa od swojego najlepszego kumpla Erica, maniaka gier, który totalnie odleciał na punkcie najnowszej produkcji zatytułowanej Pełna Moc,a następnie odkrywa, że Eric gdzieś nieoczekiwanie zniknął, zostawiwszy włączoną grę, postanawia spróbować. Klikając na kontrolerze przycisk potwierdzający chęć rozpoczęcia gry, Jesse nawet sobie nie wyobraża, w jakie tarapaty się wpakował. To, co miało być świetną rozrywką, przemienia się w śmiertelną pułapkę, a Jasse niespodziewanie przenosi się do wnętrza gry. Czy uda mu się odnaleźć w niej Erica? Jakie przygody, ale i niebezpieczeństwa czekają na nich po drugiej stronie ekranu? [muza.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa Dzieci Bibliolandia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-93 II/P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Złość to naturalne uczucie, które towarzyszy każdemu z nas. Tego, jak nad nią panować, uczymy się przez całe życie. Autorzy wnikliwie omawiają proces pojawiania i uzewnętrzniania się złości – już od momentu narodzin. Przekonują przy tym, że najważniejsze jest to, by poznać jej prawdziwe powody. A może być ich dużo, miedzy innymi niezaspokojone potrzeby, pojawienie się młodszego rodzeństwa, zła atmosfera między rodzicami czy napięcia wśród rówieśników. Ten napisany z humorem poradnik doskonale uczy, jak zrozumieć gniew swojego dziecka i jak sobie z nim poradzić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Colter Shaw / Jeffery Deaver)
Nowa, wystrzałowa seria mistrza suspensu.
Ryzykujesz czy uciekasz? Nigdy nie uciekniesz. Nigdy nie przetrwasz. Nigdy nie wygrasz.
W Mountain View w Dolinie Krzemowej zaginęła dziewiętnastoletnia Sophie Mulliner. Jej ojciec, podejrzewając, że została porwana, wobec bierności policji wyznacza nagrodę za odnalezienie córki. Zgłasza się do niego Colter Shaw, zawodowy „łowca nagród”, specjalizujący się w poszukiwaniu osób zaginionych, uciekinierów i przestępców. Na pozór prosta sprawa komplikuje się, gdy znikają kolejne osoby, a okoliczności wskazują, że porywa je ten sam sprawca, prawdopodobnie wzorujący się na grze komputerowej, w której uwięziony w potrzasku gracz musi odnaleźć drogę ucieczki, posługując się pięcioma przypadkowymi przedmiotami. Jeśli nie wyjdzie z opresji, czeka go śmierć z ręki „Szeptacza”, okrutną postać, która dyktuje warunki w grze. Szukając rozwiązania zagadki, Shaw wkracza do nieznanego mu świata przemysłu gier wideo, poznaje jego bezwzględnych potentatów, toczących ze sobą bezpardonową walkę o pozycję na wartym miliardy dolarów rynku. Niebawem przekonuje się, że tropiąc tajemniczego porywacza, sam jest śledzony przez kogoś, komu bardzo zależy na utrudnieniu mu zadania. [lubimyczyatac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Sportowa 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiedźmin : historia fenomenu / Adam Flamma. - Poznań ; Wrocław : Wydawnictwo Dolnośląskie, copyright 2020. - 503, [1] strona : faksymilia, fotografie, ilustracje, portrety ; 24 cm.
Wiedźmin jest dla Polaków tym, czym Superman dla Amerykanów i Asteriks dla Francuzów: narodową marką o zasięgu globalnym. Nie stał się nią od razu; szlak ku wielkości był trudny i pełen niebezpieczeństw. Ostatecznie jednak Geralt z Rivii, łowca potworów, osiągnął coś, co udało się nielicznym. Stał się ikoną gatunku fantasy i najlepszym polskim towarem eksportowym. Adam Flamma opisuje genezę fenomenu Wiedźmina, odsłania kulisy powstawania opowiadań, powieści, komiksów, gier, filmu i seriali. Rozkłada popularność Białego Wilka na czynniki pierwsze i tłumaczy, dlaczego Andrzej Sapkowski, powołując go do życia, nie popełnił żadnego błędu.
W bogato ilustrowanej, zawierającej masę ciekawostek i nieznanych faktów książce znajduje się również 17 wywiadów z twórcami (m.in. z samym Andrzejem Sapkowskim, a także z Bogusławem Polchem, Markiem Brodzkim, Jackiem Rozenkiem, Tomaszem Bagińskim i muzykami Percival Schuttenbach), dzięki którym o Białym Wilku słyszeli wszyscy miłośnicy kultury popularnej pod każdą szerokością geograficzną.
To pierwsza i jedyna biografia Wiedźmina. Biografia, na którą przecież zasłużył. I na którą wszyscy czekali. [opis wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1 podr. (1 egz.)
Filia nr 4 (ul. Cmentarna 1)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82(091) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znacząca część krytycznej uwagi, jaką otrzymuje science fiction, skierowana jest na narracyjnie zorientowane formy gatunku: literaturę, film, telewizję, rzadziej komiksy. Jednak SF od zawsze była również obecna w całym szeregu mediów „mniejszych”, zaś eksplozja cyfrowych narzędzi produkcji i dystrybucji jedynie poszerzyła i skomplikowała ten multimedialny krajobraz gatunku. Jako głos w badaniach nad science fiction, korzystający jednocześnie z narzędzi groznawstwa, medioznawstwa i studiów nad wizualnością, książka proponuje spojrzenie na trzy wybrane media wizualne science fiction: gry wideo, film krótkometrażowy i grafikę komputerową. Każdy z rozdziałów nakreśla kontury wybranego medium, sytuuje je w kontekście tradycyjnych form science fiction oraz sugeruje możliwe podejścia badawcze wybiegające poza obecne wciąż w badaniach pobłażliwe traktowanie ich jako epatującą obrazem i dźwiękiem rozrywkę. Chociaż ich oddziaływanie kulturowe znacząco różni się od tradycyjnych mediów science fiction, gry, krótkometraże i grafika stanowią nie mniej ważny element science fiction, która we współczesnym świecie z pozycji jednego z gatunków popularnych stała się dominującym dyskursem kulturowym obecnym w wielu dziedzinach życia oraz stanowi wyjątkowo aktualny rezerwuar metafor, ikon i tropów pomagających w zrozumieniu współczesnego świata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 791 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Mistrzyni romansu / Penny Jordan ; t. 49)
Cassie ma wybitne zdolności matematyczne i bogatą wyobraźnię. Odniosła spory sukces jako projektantka gier komputerowych. Jednak przyszłość świetnie prosperującej firmy staje pod znakiem zapytania. Dwóch konkurentów z branży próbuje za wszelką cenę przejąć jej biznes. Cassie zrobi wszystko, by zachować zawodową niezależność. Gdy dostaje od obu mężczyzn zaskakującą ofertę, musi podjąć ryzykowną decyzję i rozpocząć podwójną grę… [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4 (ul. Cmentarna 1)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego w dziesięć lat po rozpoczęciu rekordowej zbiórki na realizację gry Squadron 42, opiewającej na ponad dwieście milionów dolarów, powstała nie gra, lecz skomplikowany świat Star Citizen, nazywany przez twórcę pierwszoosobowym uniwersum (first-person universe)? Jak to się dzieje, że znając fabułę siedmioksięgu Harry Potter lub pamiętając większość odcinków Gry o tron, decydujemy się i tak powracać do kreowanych w nich światów kosztem ponownego przyswajania dobrze już zapoznanych historii? Dlaczego w niespełna dziesięć lat powstało gigantyczne Marvel Cinematic Universe, podczas gdy pięć razy więcej czasu zajęło sfilmowanie dotychczasowych przygód Jamesa Bonda? Wreszcie, czym różni się opowiadanie historii światotwórczych i imersywnych od tych angażujących tylko ze względu na porywającą fabułę i celne portrety psychologiczne postaci? Książka Światotwórstwo w fantastyce, będąca drugą na świecie (po Building Imaginary Worlds Marka J.P. Wolfa) i pierwszą w Polsce teoretyczną monografią sztuki światotwórczej, odpowiada na wszystkie te pytania, adresując równocześnie te kwestie, które pomijane były dotychczas w polskich i światowych badaniach nad fantastyką i kulturą popularną.
Monografia opatrzona jest również słownikiem zbierającym całość opracowanej przez autora terminologii z zakresu badań nad światotwórstwem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82.0 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jeśli sięgasz po tę książkę, na pewno uwielbiasz gry komputerowe i zastanawiasz się, jak samodzielnie stworzyć własną. Albo masz już gotowy pomysł i szukasz sposobów na jego realizację. Ta książka będzie dla Ciebie idealnym przewodnikiem na start. Od czego zacząć i jak nauczyć się programowania, które pozwoli Ci stworzyć swój własny mikroświat w komputerze?
Scratch bez tajemnic zawiera kilkanaście projektów prostych gier napisanych w języku Scratch, stworzonym specjalnie do nauki programowania. Zabawne i intrygujące zadania, które Cię tu czekają, będą nie tylko świetną rozrywką, lecz także wstępem do samodzielnego pisania gier. Zobacz, jak przygotować kosmiczną bitwę, zaprojektować zmasowany atak bakterii i stworzyć swoją własną platformówkę. Baw się tymi przykładami, rozbudowuj je i zmieniaj według własnych pomysłów. Programowanie nie jest tak trudne, jak Ci się wydaje!
Projekt akwarium, Znikający duszek i okrutna matematyka, Pogrywamy sobie w kotka i myszkę, Przygody w kosmosie i kosmiczna bitwa, Żuczek na autostradzie i arkanoid, Twoje własne bloczki, Inwazja bakterii, Rysowanie jest proste, Platformówki, Wąż, Turniej łuczniczy, Niech zabrzmią działa. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4 (ul. Cmentarna 1)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Dziecko cienia / S. D. Stuart ; tłumaczenie Jakub Jedliński. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, copyright 2016. - 79, [1] strona ; 20 cm.
(Przygody w świecie Minecrafta / S. D. Stuart ; 11)
W tym tomie mowa jest o cieniach i mroku oraz o tajemniczej przepowiedni. Bohaterowie błąkają się w podziemiach i spotykają dziwne istoty, które może są sprzymierzeńcami, a może wrogami. To, co zaginęło, zostaje odnalezione. Zadawanych jest wiele pytań, lecz odpowiedzi na niektóre z nich wydają się niejasne... na razie. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (ul. Krakowska 75)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przygody w świecie Minecrafta / S. D. Stuart ; 3)
Josh, Andre i Suzy przemierzają niedostępny dla innych graczy świat Minecrafta, zamieszkany przez inteligentne, samodzielnie rozwijające się moby. Poszukują Herobrine’a, który przebywa tam już od ponad stu lat (czasu gry) i w każdej chwili może przejąć kontrolę nad całym Internetem. Docierają do kolejnego miasta i dowiadują się, że jest ono oblężone przez creepery. Starając się pomóc osadnikom, trójka bohaterów odkrywa straszną prawdę: ataki potworów są sterowane przez kogoś opętanego żądzą władzy. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (ul. Krakowska 75)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Herobrine powstaje / S. D. Stuart ; tłumaczenie Joanna Hatłas-Czyżewska. - Wydanie I, dodruk 2015. - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, copyright 2014. - 78, [2] strony ; 20 cm.
(Przygody w świecie Minecrafta / S. D. Stuart ; 1)
Josh i Andre, dziesięcioletni bliźniacy, uwielbiają grać w Minecrafta. Ich ojciec, pan Hale, pracuje w rządowym laboratorium, w którym testowany jest superkomputer do symulacji wirtualnej rzeczywistości. Jest to jedyny taki sprzęt na świecie i w danym momencie korzystać z niego może tylko jedna osoba. Pewnego dnia chłopcy dostają się na chroniony hasłem serwer, zawierający pierwotną wersję Minecrafta, stworzoną osobiście przez Notcha. Jedyną wersję, w której podobno aktywnie działa Herobrine. Bliźniacy odkrywają tam coś, czego się nie spodziewali... [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (ul. Krakowska 75)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kraina smoków / S. D. Stuart ; tłumaczenie Joanna Hatłas-Czyżewska. - Wydanie I, dodruk 2015. - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, copyright 2014. - 78, [2] strony ; 20 cm.
(Przygody w świecie Minecrafta / S. D. Stuart ; 4)
Josh, Andre i Suzy przemierzają niedostępny dla innych graczy świat Minecrafta, zamieszkany przez inteligentne, samodzielnie rozwijające się moby. Poszukują Herobrine'a, który przebywa tam już od ponad stu lat (czasu gry) i w każdej chwili może przejąć kontrolę nad całym Internetem. W drodze do Silverrock spotykają smoka i dokonują kolejnego niepokojącego odkrycia... [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (ul. Krakowska 75)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przygody w świecie Minecrafta / S. D. Stuart ; 5)
Josh, Andre i Suzy przemierzają niedostępny dla innych graczy świat Minecrafta, zamieszkanyy przez inteligentne, samodzielnie rozwijające się moby. Poszukują Herobrine'a, który przebywa tam już od ponad stu lat (czasu gry) i w każdej chwili może przejąć kontrolę nad całym Internetem. Udaje im się ustalić miejsce jego pobytu, ale wtedy cała trójka zaczyna mieć naprawdę poważne kłopoty... [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (ul. Krakowska 75)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przygody w świecie Minecrafta / S. D. Stuart ; 6)
Josh, Andre i Suzy przemierzają niedostępny dla innych graczy świat Minecrafta, zamieszkany przez inteligentne, samodzielnie rozwijające się moby. Po dramatycznych wydarzeniach w mrocznej świątyni zostają rozdzieleni. Josh i Andre udają się wraz z Larissą na poszukiwanie Dylana, by wydobyć z niego informacje o pochodzeniu smoków. Suzy natomiast podróżuje z Herobrine’em. Niespodziewanie bliźniacy trafiają do miejsca, w którym już wcześniej byli. Okazuje się, że kryje ono więcej tajemnic, niż mogliby przypuszczać. Czy trójka dziesięciolatków dokona właściwego wyboru? Czy uda im się powstrzymać wrogą siłę, która z poziomu świata Minecrafta pragnie zawładnąć naszą rzeczywistością? [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (ul. Krakowska 75)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Portal / S. D. Stuart ; tłumaczenie Joanna Hatłas-Czyżewska. - Wydanie I, dodruk 2015. - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, copyright 2014. - 82, [2] strony ; 20 cm.
(Przygody w świecie Minecrafta / S. D. Stuart ; 2)
Josh i Andre przygotowują się do wkroczenia w świat Minecrafta - odrębną od naszej, kompletną rzeczywistość gry. Jaki mają cel? Powstrzymać Herobrine'a, zanim on rozpocznie walkę z ludzkością. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (ul. Krakowska 75)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przygody w świecie Minecrafta / S. D. Stuart ; 7)
Josh, Andre i Suzy nadal przebywają w niedostępnym dla innych graczy świecie Minecrafta. Każde z nich ma teraz własne problemy, z którymi musi sobie poradzić. Suzy ucieka przed ścigającą ją Larissą, przemienioną w zombi. Josh zostaje uwięziony, a następnie uwolniony – za każdym razem przez osobę, po której się tego wcale nie spodziewał. Andre natomiast dokonuje zaskakującego odkrycia... [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (ul. Krakowska 75)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wojna ciemności / S. D. Stuart ; tłumaczenie Jakub Jedliński. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, copyright 2016. - 87, [1] strona ; 20 cm.
(Przygody w świecie Minecrafta / S. D. Stuart ; 10)
Larissa i Dylan wprowadzają w życie plan powstrzymania Withera. Tymczasem Josh, Andre i Suzy, po porwaniu Herobrine’a przez pająka jaskiniowego, wyruszają w niebezpieczną podróż przez bezkresną pustynię. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (ul. Krakowska 75)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przygody w świecie Minecrafta / S. D. Stuart ; 8)
Josh, Andre i Suzy nadal przebywają w niedostępnym dla innych graczy świecie Minecrafta. Wojna, której zamierzali zapobiec, zbliża się nieuchronnie i będą musieli wziąć w niej udział. Larissa spotyka się z Walterem, który wyjaśnia jej, dlaczego sprzymierzył się z Herobrine’em i jakie są ich cele. Tymczasem Mallory w rozmowie z Andrem twierdzi coś całkiem przeciwnego. Który z nich kłamie? [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (ul. Krakowska 75)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej