Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(81)
Forma i typ
Książki
(81)
Publikacje naukowe
(25)
Publikacje dydaktyczne
(10)
Publikacje fachowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(83)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży (ul. Akademicka 10)
(3)
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
(78)
Filia nr 1 (ul. Bojanowskiego 18)
(1)
Filia nr 2 (ul. Krakowska 75)
(1)
Filia nr 4 (ul. Cmentarna 1)
(1)
Autor
Fedorowicz Zdzisław
(6)
Jaworski Władysław L
(6)
Budzyński Wojciech
(5)
Krzyżkiewicz Zbigniew
(4)
Antoszkiewicz Jan D
(3)
Monkiewicz Jan
(3)
Hadyniak Bogusław
(2)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(2)
Klimas Mieczysław
(2)
Kosiński Bohdan
(2)
Kostera Monika
(2)
Koładkiewicz Izabela
(2)
Pawlak Zbigniew
(2)
Zawadzka Zofia
(2)
Abell Derek F
(1)
Acheson Dawid
(1)
Andrzejewski Mariusz (1971- )
(1)
Badowski Ireneusz
(1)
Barlik Jacek
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Bogucka-Felczak Monika
(1)
Bolisęga Maciej
(1)
Bryx Marek
(1)
Choroszczak Jerzy
(1)
Chrostowski Aleksander
(1)
Cianciara Adam
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Cieśla Stefan
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Czerniecka Julita
(1)
Dybczyński Andrzej
(1)
Filar Ewa
(1)
Foryś Iwona
(1)
Fuchsel Halina
(1)
Furman Wojciech
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Golinowska Stanisława
(1)
Grabowska-Kaczmarczyk Ewa
(1)
Górska Joanna
(1)
Gąsiewski Mariusz
(1)
Gąsiorkiewicz Lech
(1)
Gąsowska Agnieszka
(1)
Hajkiewicz-Górecka Maria
(1)
Handschke Jerzy
(1)
Jasiński Wiesław
(1)
Jaworski Władysław
(1)
Jaworski Władysław Leopold
(1)
Jaworski Władysław Leopold (1929-2017)
(1)
Jędrzejewski Stanisław
(1)
Kalinauskas Alfonso
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Kochaniak Katarzyna (ekonomia)
(1)
Kojdecka Teresa
(1)
Kolanowska Ewa
(1)
Krzyżanowska Magdalena
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Lipińska Izabela (prawo)
(1)
Malinowska-Misiąg Elżbieta
(1)
Mazur Karolina
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek Grzegorz (marketing)
(1)
Mendelsohn Martin
(1)
Miklaszewska Ewa (1956- )
(1)
Mikołajczyk Katarzyna (ekonomia)
(1)
Mikulec Marek
(1)
Misiąg Wojciech (1951- )
(1)
Modrzewski Przemysław
(1)
Mokrzycka-Kogut Katarzyna
(1)
Murdoch Anna
(1)
Mączyńska Elżbieta
(1)
Nieradka-Bernaciak Monika
(1)
Olejniczak Tomasz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Piotrowski Włodzimierz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Polska Fundacja Promocji Kadr
(1)
Potocki Wojciech
(1)
Prystupa Mieczysław
(1)
Puławski Mieczysław
(1)
Rodek-Kietlińska Joanna
(1)
Rybicki Piotr
(1)
Rygiel Kazimierz
(1)
Safin Krzysztof
(1)
Sajkiewicz Alicja
(1)
Seredyński Roman
(1)
Skrzypek Jerzy
(1)
Skórzewska-Amberg Małgorzata
(1)
Snopek Jerzy
(1)
Sobczak Andrzej
(1)
Stroińska Ewa
(1)
Szelągowska Anna
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Szymańska Krystyna
(1)
Turek-Radwan Monika
(1)
Ulrichs Magdalena
(1)
Wawrzyniak Bogdan
(1)
Wiazowski Tomasz
(1)
Wojtowicz Dominika
(1)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz
(1)
Zieniuk Paweł
(1)
Zięba Ryszard (1950- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(16)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(81)
Język
polski
(80)
nieznany (xxx)
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
Menedżerowie
(2)
Bankierzy
(1)
Ekonomiści
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(15)
Banki
(13)
Zarządzanie
(9)
Zarządzanie ryzykiem
(5)
Finanse
(4)
Nieruchomości
(4)
Finanse publiczne
(3)
Internet
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Poradniki
(3)
Public relations
(3)
Rachunkowość
(3)
Analiza finansowa
(2)
Bank centralny
(2)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(2)
Blockchain
(2)
Budżety gminne
(2)
Franchising
(2)
Negocjacje
(2)
Organizacje
(2)
Pieniądz
(2)
Reklama
(2)
Rewizja finansowa
(2)
Rynek finansowy
(2)
Ryzyko
(2)
Ryzyko bankowe
(2)
Ryzyko ubezpieczeniowe
(2)
Sprawozdawczość finansowa
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Ubezpieczenia
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Akcje (ekon.)
(1)
Akredytywa
(1)
Analiza wielowymiarowa
(1)
Audyting
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki hipoteczne
(1)
Banki internetowe
(1)
Bankowy Fundusz Gwarancyjny
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo energetyczne państwa
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Biurowość
(1)
Branża TSL
(1)
Brokerzy ubezpieczeniowi
(1)
Budżet państwa
(1)
Budżety miejskie
(1)
Budżety powiatowe
(1)
Budżety wojewódzkie
(1)
CFC
(1)
COVID-19
(1)
Controlling
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Czek
(1)
Demokratyczne państwo prawa
(1)
Depozyt bankowy
(1)
Dewizy
(1)
Doradztwo gospodarcze
(1)
Dziecko seksualnie wykorzystywane
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dług publiczny
(1)
E-konsumenci
(1)
Ekonomia rozwoju
(1)
Epidemie
(1)
Europejski Bank Centralny
(1)
Federal Reserve System
(1)
FinTech
(1)
Finansowanie świadczeń z budżetu
(1)
Forfaiting
(1)
Forward
(1)
Fundusz Wsparcia Kredytobiorców
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Geopolityka
(1)
Giełda
(1)
Globalizacja
(1)
Google
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Grunig, James E.
(1)
Handel zagraniczny
(1)
IBM
(1)
Inkaso
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość życia
(1)
Kapitał
(1)
Karty płatnicze
(1)
Klasyfikacja kredytowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konkurencja
(1)
Konstytucja
(1)
Konstytucjonalizacja finansów publicznych
(1)
Kredyt
(1)
Kryptowaluta
(1)
Kursy walutowe
(1)
Leasing
(1)
Litera a
(1)
Temat: czas
2001-
(19)
1989-2000
(4)
1901-2000
(3)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Azja
(1)
Francja
(1)
Hiszpania
(1)
Kanada
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Turcja
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Monografia
(10)
Podręcznik
(7)
Praca zbiorowa
(4)
Opracowanie
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(19)
Zarządzanie i marketing
(9)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Psychologia
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
81 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Współczesna rachunkowość, sprawozdawczość i rewizja finansowa podlegają nieustannym zmianom. Powszechna informatyzacja rzeczywistości gospodarczej i postępująca automatyzacja procesów z założenia powinny umożliwić szybsze i łatwiejsze przygotowywanie i badanie sprawozdań finansowych, a ujednolicenie ich struktury logicznej powinno pozwolić także na łatwiejsze dokonywanie porównań. Niezależnie od postępu technologicznego, usprawniającego pracę księgowych, nadal ogromnym wyzwaniem dla systemu rachunkowości i rewizji finansowej pozostaje konieczność zapewnienia odpowiedniego poziomu wiarygodności danych sprawozdawczych oraz dostarczenia informacji użytecznej, która dla odbiorców będzie przydatna w podczas podejmowania decyzji zarządczych oraz inwestycyjnych. W monografii zawarto rozważania teoretyczne i przykłady badań empirycznych dotyczących wyzwań, przed jakimi stają współczesna rachunkowość, sprawozdawczość i rewizja finansowa w warunkach ciągłych zmian otoczenia gospodarczego i rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych. Poruszone zagadnienia zostały zebrane w następujące bloki tematyczne: ·zastosowanie nowoczesnych technologii w systemie rachunkowości, ·rachunkowość i sprawozdawczość finansowa, ·raportowanie niefinansowe, ·rewizja finansowa, ·rachunkowość zarządcza i analiza finansowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : sztuka konkurowania i współpracy / redakcja Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Poltext, 2023. - 522 strony : ilustracje ; 24 cm.
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu "Podstawy marketingu", "Marketing", "Zarządzanie marketingowe" oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół wyższych oraz średnich szkół ekonomicznych. Podręcznik przedstawia przede wszystkim sposób kształtowania strategii marketingowej. Ukazano także zagadnienia związane ze stosowaniem marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, zarządzaniem działalnością marketingową, skutecznością i efektywnością marketingu. Zawiera zarówno wiedzę ugruntowaną, wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę nową, wypracowaną w ostatnich latach (zwłaszcza w obszarze marketingu internetowego). Każdy rozdział zawiera syntetyczne wprowadzenie, kluczowe pojęcia, zasadnicze tematy merytoryczne, praktyczny blok "Z praktyki rynkowej", moduł "Zdaniem eksperta" zawierający wypowiedzi wybitnych praktyków gospodarczych, dylematy decyzji rynkowych oraz zadania. Podręcznik zawiera wiele tabel, rysunków i zestawień. Treść jest przedstawiona w atrakcyjny sposób (student friendly). W przypisach czytelnik znajdzie nawiązanie do żargonowych określeń z dziedziny marketingu. Czytelnik otrzymuje nowoczesny, bogaty tematycznie i atrakcyjnie opracowany podręcznik marketingu. [24naukowa.com.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Otoczenie gospodarcze od ponad 15 lat jest mało stabilne, co rzutuje na funkcjonowanie banków i całych gospodarek. Powoduje to konieczność ciągłej adaptacji banków do nowych warunków i doskonalenia zarządzania ryzykiem. Ponadto od początku XXI wieku sektor bankowy przechodzi transformację cyfrową. To właśnie to cyfrowe oblicze banków jest najbardziej znane klientom, szczególnie młodej generacji. Za tym cyfrowym obliczem kryją się liczne ciekawe i niekiedy skomplikowane mechanizmy, które podręcznik opisuje i wyjaśnia, tak aby zgłębiający tematykę bankowości poznali i zrozumieli procesy rządzące światem finansów „od kuchni”. Rozumienie tych mechanizmów jest niezbędne dla właściwego zarządzania finansami przedsiębiorstw oraz instytucji działających w sektorze finansowym. W czterech częściach podręcznik omawia: najistotniejsze obszary działalności banków i uwarunkowania zewnętrzne ich działalności, rozwój produktów i operacji bankowych, zarządzanie bankiem, zarządzanie ryzykiem bankowym. Ze względu na zakres zagadnień i poziom szczegółowości ich prezentacji w poszczególnych rozdziałach, a także zawartość programów nauczania, podręcznik jest przeznaczony przede wszystkim dla studentów studiów licencjackich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pandemia koronawirusa dokonała dużych zmian w wielu sferach życia społecznego i gospodarczego. Problemy, które ze sobą przyniosła, nie ominęły również rachunkowości, w tym także sprawozdawczości i rewizji finansowej. Głównym celem monografii jest przedstawienie wyników badań dotyczących wpływu pandemii COVID-19 na sprawozdawczość i rewizję finansową, przeprowadzonych przez naukowców reprezentujących takie instytucje naukowe, jak: West University of Timisoara, Kiel University of Applied Sciences, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Monografia składa się zarówno z rozdziałów napisanych po polsku, jak i po angielsku. Autorzy prezentują nowe spojrzenie na wybrane aspekty szeroko rozumianej rachunkowości. Odnoszą się do wielu aktualnych problemów księgowych i omawiają je, stosując różne metody badawcze ? od przeglądu literatury, po analizy raportów i ankiet. Bogactwo podjętych przez nich tematów i zastosowanych metod ukazuje złożoność współczesnej rachunkowości. W książce zaprezentowano szeroki wachlarz problemów dotyczących rachunkowości, raportowania i audytu w czasach pandemii COVID-19 z punktu widzenia zarówno twórców, jak i użytkowników informacji finansowych i niefinansowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Model oceny gospodarki finansowej gminy / Monika Turek-Radwan. - Wydanie I. - Warszawa : Poltext, 2022. - 202 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
W książce zawarto rozważania teoretyczne i przykłady badań empirycznych dotyczących opracowania modelu oceny gospodarki finansowej gminy z wykorzystaniem wielowymiarowej analizy porównawczej. Wyniki przeprowadzonych badań mogą przyczynić się do rozwoju metodyki sporządzania analiz finansowych opartych na metodach statystycznych. Prezentowane rozważania mogą być także zastosowane w sektorze finansów publicznych do analizy sytuacji finansowej gmin oraz w sektorze bankowym – w celu weryfikacji zdolności kredytowej gminy ubiegającej się o zewnętrzne źródła finansowania, takie jak kredyt lub emisja obligacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 368 podr. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 podr. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 podr. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne - służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations eksplikacyjne - a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii doskonałego public relations oraz prognostyczne - czyli stanowiące próbę odpowiedzi na pytanie o przyszłe kierunki rozwoju teorii doskonałego public relations. Choć autor szczegółowo opisuje i analizuje teorię doskonałego public relations, to książka odnosi się do public relations w szerszym ujęciu, ponieważ dr Jacek Barlik omawia także najważniejsze wyzwania, najbardziej istotne problemy i najciekawsze kontrowersje oraz debaty wokół i w samej dyscyplinie public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polityka monetarna oraz polityka fiskalna stanowią dwa główne narzędzia, jakie władze publiczne wykorzystują w prowadzeniu polityki ekonomicznej kraju lub obszaru gospodarczego. Autor analizuje uwarunkowania i skutki polityki pieniężnej prowadzonej w strefie euro oraz w Stanach Zjednoczonych, ze szczególnym uwzględnieniem decyzji podejmowanych w trakcie globalnego kryzysu finansowego w latach 2007–2008. Na podstawie przeprowadzonej analizy dowodzi, że systemowe uwarunkowania Europejskiego Banku Centralnego i Systemu Rezerwy Federalnej wpływają na sposób prowadzenia oraz skutki polityki pieniężnej. Analiza obejmuje uwarunkowania legislacyjne, zakres mandatu do prowadzenia polityki pieniężnej, instrumenty pozostające w dyspozycji banków centralnych, mechanizm transmisji impulsów monetarnych, jak również ocenę efektów wynikających z decyzji podejmowanych przez władze monetarne. Dzięki zastosowaniu modelowania ekonometrycznego autor dokonuje oceny prowadzenia ekspansywnej i niekonwencjonalnej polityki monetarnej w sytuacji globalnego kryzysu finansowego, którego następstwem była recesja w strefie euro i w Stanach Zjednoczonych. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 332 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.4 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama : techniki skutecznej perswazji / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 1999. - 217, [2] s. : il., fot. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama : techniki skutecznej perswazji / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2001. - 217, [2] s. : il., fot. ; 24 cm.
Forma i typ
Temat
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (ul. Krakowska 75)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Filia nr 4 (ul. Cmentarna 1)
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 659.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej