Zachowania konsumentów
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży (ul. Akademicka 10)
(1)
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
(2)
Autor
Bosacka Katarzyna
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Frontczak Dorota
(1)
Maj-Sawicka Sylwia
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Żbikowska Agnieszka (public relations)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Kobieta
(3072)
Rodzina
(1777)
Polska
(1734)
Przyjaźń
(1719)
Miłość
(1674)
Zachowania konsumentów
(-)
Tajemnica
(1659)
Śledztwo i dochodzenie
(1602)
Relacje międzyludzkie
(1572)
Literatura polska
(1152)
Opowiadanie polskie
(1124)
Zabójstwo
(1091)
II wojna światowa (1939-1945)
(1081)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1046)
Powieść młodzieżowa obyczajowa
(870)
Poezja polska
(853)
Powieść młodzieżowa polska
(849)
Pamiętniki polskie
(832)
Poezja dziecięca polska
(832)
Dzieci
(798)
Zwierzęta
(776)
Życie codzienne
(776)
Literatura dziecięca polska
(747)
Literatura młodzieżowa polska
(705)
Trudne sytuacje życiowe
(696)
Małżeństwo
(688)
Uczucia
(670)
Rodzeństwo
(657)
Powieść młodzieżowa przygodowa
(632)
Relacja romantyczna
(610)
Sekrety rodzinne
(605)
Podróże
(599)
Wybory życiowe
(576)
Dziewczęta
(567)
Nastolatki
(562)
Wydawnictwa popularne
(542)
Dramat polski
(528)
Magia
(528)
Policjanci
(507)
Publicystyka polska
(507)
Arystokracja
(505)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(496)
Żydzi
(486)
Pisarze polscy
(481)
Osoby zaginione
(467)
Władcy
(467)
Biografie
(448)
Materiały pomocnicze dla szkół
(429)
Ludzie a zwierzęta
(425)
Wojsko
(417)
Spisek
(415)
Literatura
(412)
Matki i córki
(405)
Opowiadanie obyczajowe polskie
(405)
Polityka
(394)
Uczniowie
(384)
Mężczyzna
(380)
Powieść historyczna polska
(380)
Powieść francuska
(377)
Literatura młodzieżowa angielska
(375)
Chłopcy
(365)
Powieść rosyjska
(364)
Antologie
(362)
Poszukiwania zaginionych
(358)
Podręczniki akademickie
(352)
Historia
(351)
Kultura
(343)
Uprowadzenie
(343)
Psy
(342)
Polacy za granicą
(338)
Śmierć
(332)
Język polski
(325)
Zabawa
(322)
Powieść obyczajowa francuska
(320)
Boże Narodzenie
(319)
Wakacje
(319)
Przedsiębiorstwo
(312)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(308)
Przestępczość zorganizowana
(304)
Dziennikarze
(301)
Obyczaje i zwyczaje
(296)
Prywatni detektywi
(293)
Samotność
(290)
Ojcowie i córki
(279)
Lekarze
(278)
Powieść młodzieżowa fantasy
(273)
Filozofia
(270)
Zemsta
(269)
Koty
(268)
Marzenia
(266)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(266)
Powieść dziecięca polska
(265)
Powieść kanadyjska
(259)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(258)
Politycy
(258)
Wsie
(256)
Seryjni zabójcy
(254)
Wojna
(251)
Dziadkowie i wnuki
(249)
Pomaganie
(248)
Sztuka
(244)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Kasia Bosacka wraz ze swoją ekipą testuje oferowane przez handel przedmioty codziennego użytku. Podpowiada, jak wybierać artykuły najbardziej odpowiednie do naszych potrzeb i w najlepszych cenach.
Pokazuje, na co zwracać uwagę, by nie dać się nabrać na puste hasła i nic nie znaczące obietnice producentów. Sprawdza, czy przedmioty szeroko reklamowane w prasie, radio i telewizji czy na billboardach zawsze są warte swojej ceny. Przekonuje, że nasze decyzje w chwili zakupu są ważne, bo ich skutki będziemy odczuwać przez długi czas nie tylko my sami, ale i nasze rodziny. [znak.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera: rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie ; dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w sytuacjach kryzysowych ; przegląd i wyniki badań zmian zachowań konsumentów w czasach pandemii oraz próbę określenia przyszłych trendów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 366 podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji oraz podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki jest: • przedstawienie głównych megatrendów w zachowaniach konsumentów, ich reakcji na działania marketingowe przedsiębiorstw oraz kierunków i sposobów wykorzystania tej wiedzy na poszczególnych etapach formułowania i realizowania strategii marketingowych, • wskazanie roli klienta w kreowaniu wartości opartej na koncepcjach open innovation, a także przedstawienie nowych koncepcji zarządzania związanych z klientem, • przedstawienie głównych uwarunkowań, instrumentów oraz kierunków działań służących umieszczaniu konsumenta w centrum strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za stosowanie marketingu w przedsiębiorstwie oraz zarządzanie relacjami z klientami.[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 366 podr. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej