Gościniak Ola
Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(5)
Forma i typ
E-booki
(5)
Autor
Bekker Alfred
(1673)
Vandenberg Patricia
(1164)
Doyle Arthur Conan
(635)
Shakespeare William
(584)
Wallace Edgar
(583)
Gościniak Ola
(-)
Sienkiewicz Henryk
(574)
Dickens Charles
(504)
Cartland Barbara
(494)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(433)
Twain Mark
(426)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(391)
Montgomery Lucy Maud
(358)
May Karl
(345)
Kraszewski Józef Ignacy
(334)
Poe Edgar Allan
(320)
May Karol
(306)
King Stephen
(302)
London Jack
(297)
Conrad Joseph
(296)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Darlton Clark
(280)
Ewers H.G
(278)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Kühnemann Andreas
(258)
Balzac Honoré de
(248)
Popławska Anna
(246)
Francis H.G
(240)
Steel Danielle
(240)
Konopnicka Maria
(234)
Austen Jane
(233)
Vlcek Ernst
(231)
Barner G.F
(229)
Autores Varios
(228)
Ławnicki Lucjan
(228)
Roberts Nora
(226)
Andersen Hans Christian
(224)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Stevenson Robert Louis
(213)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Fabianowska Małgorzata
(207)
Courths-Mahler Hedwig
(204)
Howard Robert E
(203)
Kipling Rudyard
(203)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Mark William
(195)
Włodarczyk Barbara
(194)
Goethe Johann Wolfgang von
(193)
Mickiewicz Adam
(191)
Żeromski Stefan
(187)
Hoffmann Horst
(186)
Adamus-Ludwikowska Jolanta
(185)
Alcott Louisa May
(184)
Kneifel Hans
(183)
Szulc Andrzej
(183)
Brand Max
(178)
Калинина Дарья
(175)
Orzeszkowa Eliza
(173)
Verne Juliusz
(173)
Rodziewiczówna Maria
(172)
Кир Булычев
(171)
Chotomska Wanda
(168)
Burnett Frances Hodgson
(165)
Kayser-Darius Nina
(164)
Wilde Oscar
(164)
Woolf Virginia
(164)
Александрова Наталья
(163)
McMason Fred
(162)
Coben Harlan
(161)
Prus Bolesław
(161)
Haensel Hubert
(159)
Колычев Владимир
(159)
Rawinis Marian Piotr
(158)
Disney
(157)
Drewnowski Jacek
(157)
Головачёв Василий
(155)
Webb Holly
(152)
Collins Wilkie
(151)
Leblanc Maurice
(143)
Scott Walter
(143)
Fischer Marie Louise
(141)
Grey Zane
(141)
Orwell George
(138)
Suchanek Andreas
(138)
Cooper James Fenimore
(137)
Anton Uwe
(136)
Zola Émile
(136)
Dumas Alexandre
(135)
Thurner Michael Marcus
(135)
Krzyżanowski Julian
(134)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
5 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
CSS w Wordpress Samodzielne zmiany w wyglądzie motywu Naucz się samodzielnie wprowadzać zmiany w wyglądzie motywu swojej strony WWW. Teraz będzie wyglądała dokładnie tak, jak tego chcesz! Ten e-book jest idealny dla Ciebie, jeśli: - czujesz frustrację przy klikaniu swojej strony, - nie wszystko wygląda tak, jak powinno, - ciągle coś się rozjeżdża, nie możesz zmienić kolorów w swoim motywie. W tym e-booku znajdziesz: 100 stron – wartościowej wiedzy w postaci e-booka w PDF-ie, 40 stron – ćwiczeń w PDF, gotowe kody do wdrożenia na stronie WWW. Korzyści z eBOOKa Czy e-book CSS w WordPress jest dla Ciebie? W e-booku CSS w WordPress znajdziesz wprowadzenie do CSS, instrukcje krok po kroku, ćwiczenia, praktyczne wskazówki, a także gotowe rozwiązania do zastosowania od zaraz. SPÓJNOŚĆ Dostosuj wygląd strony WWW na WordPressie, aby była spójna z Twoją działalnością! Odbiorcy to docenią! NIŻSZE KOSZTY Oszczędź pieniądze przy tworzeniu strony WWW, wybierz odpowiedni motyw na WordPressie i dostosuj go. SAMODZIELNOŚĆ Zyskaj samodzielność przy dostosowaniu wyglądu swojej strony WWW. Teraz możesz wszystko zrobić samodzielnie! UMIEJĘTNOŚCI Ucząc się wiedzy zawartej w tym e-booku zyskujesz nowe kompetencje, które możesz wykorzystać w pracy. DLACZEGO NAPISAŁAM E-BOOKA? Tu Ola Gościniak! Wiele osób chce idealnej, spójnej strony WWW, która będzie godnie reprezentować markę w sieci, pracować na reputację oraz pozyskiwać nowych klientów. Jednak często możliwości, jakie daje motyw to za mało. Dlatego postanowiłam przygotować e-booka, w którym nauczę Cię podstaw CSS, dzięki czemu samodzielnie takie modyfikacje wprowadzisz. Od teraz poprawki na stronie WWW będą naprawdę proste! Przeszkoliłam już ponad 50 000 osób w zakresie tworzenia i promocji własnej strony WWW. Jestem pomysłodawczynią marki Jestem Interaktywna, blogerką, autorką książek m.in. bestsellerowej Bądź Online oraz e-booków i kursów online, mentorką, przedsiębiorczynią z ponad 10 letnim stażem, wykładowczynią akademicką. Co znajdziesz w e-booku CSS w WP? E-book, zestaw ćwiczeń i gotowe kody do wykorzystania — zobacz, co jeszcze znajdziesz w e-booku! SKŁADNIA Dowiesz się, co to jest CSS, do czego się przydaje, a także, kiedy można z niego skorzystać. Czym różni się od HTML? Co łączy te dwa języki? Zrozumiesz, jak to działa i zdobędziesz przydatną wiedzę! GOTOWE KODY W e-booku znajdziesz także gotowe kody, które możesz zastosować na swojej stronie WWW: formularze, guziki, menu, czy fonty. WYGLĄD Dopasujesz wygląd motywu do swoich preferencji. Począwszy od koloru tekstu, poprzez czcionki, a skończywszy na ukrywaniu danych elementów. Dopracujesz swoją stronę do perfekcji! ROZWIĄŻ PROBLEMY Co zrobić, jeśli dodany kod CSS nie przynosi zmian? Co, gdy kod CSS sprawia, że coś przestaje działać? Bez problemu uporasz się z najczęstszymi problemami. INSTRUKCJE Pokażę Ci, jak krok po kroku stworzyć kod, którym zmienisz konkretny element na swojej stronie WWW. To proste! Edytowanie wyglądu witryny nie będzie już żadnym problemem. ĆWICZENIA Dzięki ćwiczeniom zawartym w e-booku lepiej przyswoisz wiedzę i od razu przećwiczysz ją w praktyce. Późniejsze zmiany na stronie będą jedynie formalnością. 30 ROZDZIAŁÓW 100 STRON E-BOOKA 40 STRON ĆWICZEŃ Co mówią czytelniczki e-booka? Sprawdź recenzje osób, które miały już w ręce e-booka CSS w WP. To był strzał i to trafiony! Kupując CSS w WP miałam bowiem nie tylko ochotę poszerzyć wiedzę, ale i pozbyć się jak najszybciej niechcianego elementu na blogu. Natychmiast! Nijak nie wiedziałam jak to zrobię, ale wiedziałam że z TYM e-bookiem dam radę! I dałam! Ola – ten poradnik nie strzela ślepakami, tylko celnie trafia w potrzeby, od ręki! Bardzo jestem wdzięczna za niego, jest tym, czego brakowało na rynku! Inka Klonowa, craftowaklonowa.pl Wcześniej moje menu dedykowane urządzeniom mobilnym było ukryte. Dzięki wiedzy o CSSie, nie tylko udało mi się je uaktywnić, ale również dopasować kolorystycznie do innych elementów strony. Przede mną jeszcze długa i wyboista droga zmian w CSSie, jeszcze wielokrotne wertowanie e-booka, ale teraz wiem, że się da, trzeba tylko czasem pokombinować i być cierpliwym Katarzyna Czekaj, przybiurku.pl W tym e-booku Ola tłumaczy trudne zagadnienia w opisowy sposób. Pierwszy raz spotkałam się z tym, żeby porównywać programowanie z pokojami i kanapami, ale… te metafory działają! Dzięki nim dużo łatwiej sobie wyobrazić, o co chodzi w tym całym CSS. Ogromny plus za gotowe kody, które można skopiować i wykorzystać na swojej stronie! Agnieszka Skupieńska, To się opłaca CO ZNAJDZIESZ W ŚRODKU E-BOOKA? Spis treści CSS w WordPressie Poznaj tematy rozdziałów e-booka CSS w WP, które pomogą Ci dopracować stronę WWW. 1 START Co to jest ten CSS? 9 Komu to się przyda? 10 Co zmienisz dzięki CSS? 11 2 SKŁADNIA CSS Użycie CSS-a 13 Jak wygląda HTML? 16 Selektory 21 !Important 24 Pseudoelementy 26 Jednostki 28 3 STYLE w CSS Jak działać? 31 Kolory 31 Fonty i tekst 38 Ramki 45 4 SZATA GRAFICZNA w WP CSS w WP 63 Jak znaleźć selektor? 67 Domyślne klasy w WP 71 Dodawanie klas 74 5 SZYBKIE KODY O co chodzi? 78 Guziki 79 Formularze 85 Menu 91 Twoje fonty 95 Co dalej? 98 Odstępy 49 Ukrywanie 53 Rozmiary 55 Responsive 59 Problemy 61
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Newsletter krok po kroku Z e-bookiem Newsletter krok po roku stworzysz samodzielnie newsletter, który przyciągnie do Ciebie nowych odbiorców. Dodaj skrzydeł swoim działaniom online i zacznij budować własną listę mailingową. Ten e-book jest idealny dla Ciebie, jeśli: chcesz budować zaangażowaną społeczność, chcesz korzystać z najlepszego narzędzia sprzedażowego, chcesz dbać o wizerunek eksperta W tym e-booku znajdziesz: 170 stron – wartościowej wiedzy w postaci e-booka w PDF-ie, 10 rozdziałów – o tworzeniu i rozwoju newslettera, notatki wizualne do usystematyzowania wiedzy. Zaplanuj i wypromuj zyskowny Newsletter Zyskaj niezależność. Buduj markę i umocnij pozycję swojego biznesu razem z e-bookiem Newsletter Krok po Kroku. SPOŁECZNOŚĆ Buduj zaangażowaną grupę odbiorców, wysyłając im świetne treści i dodatkowe materiały. NISKIE KOSZTY Poznaj darmowe narzędzia, dzięki którym rozwiniesz listę mailingową bez żadnych kosztów. NIEZALEŻNOŚĆ Stwórz niezależną bazę odbiorców. Nawiązuj relacje, edukuj, zabawiaj i sprzedawaj. SPRZEDAŻ Promuj i zwiększ sprzedaż swoich produktów wśród grupy zainteresowanej Twoim biznesem. DLACZEGO NAPISAŁAM E-BOOKA? Tu Ola Gościniak! Daję Ci do ręki narzędzie, z którym Twój biznes online, będzie zależał do Ciebie. Pomysł na jego powstanie wyszedł od osób podobnych do Ciebie — Interaktywnych kursantek. To moja odpowiedź i pomoc na twoje pytania i bolączki związane z prowadzeniem Newslettera. Z tym e-bookiem ruszysz i zaczniesz budować swoją listę mailingową. Przeszkoliłam już ponad 50 000 osób w zakresie tworzenia i promocji własnej strony WWW. Jestem pomysłodawczynią marki Jestem Interaktywna, blogerką, autorką książek m.in. bestsellerowej Bądź Online oraz e-booków i kursów online, mentorką, przedsiębiorczynią z ponad 10 letnim stażem, wykładowczynią akademicką. TEMATYKA E-BOOKA Co znajdziesz w e-booku Newsletter Krok po Kroku? Stworzysz działający newsletter: od koncepcji, po wyklikanie go krok po kroku, aż do promocji. I zaczniesz skutecznie zbierać pierwsze kontakty. INSTRUKCJE E-book Newsletter Krok po Kroku przeprowadzi Cię przez wszystkie etapy, dzięki którym stworzysz swój skuteczny newsletter. NARZĘDZIA Odkryjesz i wybierzesz najlepsze narzędzia do prowadzenia swojego Newslettera. Będziesz wiedzieć od czego zacząć! ĆWICZENIA Dzięki którym stworzysz koncepcję swojego Newslettera, zaplanujesz jego wykonanie i nauczysz się go promować. STRATEGIA Opracujesz strategię prowadzenia Newslettera. Dowiesz się, jak zwiększać listę zapisanych osób i stworzyć lead magnet. INSPIRACJE Poznasz sprawdzone sposoby na udany Newsletter, od osób, które prowadzą jedne z najciekawszych mailingów w Polsce. KWESTIE PRAWNE Dowiesz się, jak stworzyć legalny Newsletter, i które z elementów są kluczowe, aby uniknąć konsekwencji prawnych. CO ZNAJDZIESZ W ŚRODKU E-BOOKA? Spis treści Newsletter Krok po Kroku Poznaj tematy rozdziałów e-booka Newsletter Krok po Kroku, które pomogą Ci dopracować stronę WWW. 1. KONCEPCJA Co zrobić przed rozpoczęciem wysyłania newslettera? Zadbaj o koncepcję krok po kroku z e-bookiem “Newsletter Krok po Kroku”. Co jest niezbędne, by ruszyć ze zdwojoną siłą? Cel – ustalisz cel, dla którego powstaje newsletter. Dzięki temu stworzysz skuteczny newsletter, który spełnia Twoje założenia! Odbiorcy – określisz idealnego odbiorcę newslettera i przygotujesz odpowiednio treści. Pomysł – znajdziesz pomysł na formę newslettera, który spełnia Twoje cele. 2. KOMUNIKACJA Zaplanuj strategię promocji swojego newslettera! Dowiedz się, jak zwiększać listę zapisanych osób, stworzyć Lead magnet i rozwijać swój biznes online. Wysyłka – ustalisz strategię wysyłania newslettera. Kiedy do wysyłać i co ile? Wiadomość – stworzysz swoją wiadomość od A do Z. Poznasz składowe idealnego komunikatu i informacje, jak stworzyć angażujące treści. Zachęta – dowiedz się, jak zachęcić innych, by zapisali się do Twojego newslettera. 3. KONFIGURACJA Od A do Z zaplanujesz swój newsletter. Znajdziesz program do newslettera, który najbardziej będzie Ci odpowiadał, wymyślisz formularz zapisów, a także landing page. Zyskasz newsletter, na który możesz zbierać pierwsze kontakty. Programy – poznasz programy, w których możesz stworzyć swój newsletter. Zapisy – krok, po kroku dowiesz się, jak przeprowadzać zapisy do newslettera. Skuteczność – zobaczysz, jak zadbać o skuteczność wysyłanego newslettera. 4. KWESTIE PRAWNE Rozdział napisany we współpracy z Iloną Przetacznik na temat kwestii prawnych prowadzenia newslettera. Z rozdziału dowiesz się, o czym należy pamiętać, tworząc legalny newsletter. O jakie elementy należy zadbać? Czy firma jest konieczna? Legalne social media Zachęta do zapisania na newsletter Social media zgodne z RODO Checkbox Obowiązek informacyjny (polityka prywatności) Potwierdzenie double opt-in Możliwość łatwego wypisania się Jakie dane osobowe zbierać? Jak powinna wyglądać zgoda na wysłanie newslettera? Przykład zgody na newsletter z checkboxem Przykład zgody na newsletter z komunikatem Czy double opt-in jest obowiązkowy? Podstawa prawna Polityka prywatności czy obowiązek informacyjny? Ścieżka zapisu na newsletter Przykład obowiązku informacyjnego dla newslettera Jakie działania należy podejmować, żeby marketing był legalny? Co jeśli maile zbieraliśmy przed wejściem RODO? Czy trzeba gdzieś zgłaszać, że zbiera się dane osobowe? Co powinno znaleźć się w stopce newslettera? Jakie kroki trzeba wykonać, żeby podpisać z MailterLite umowę powierzenia? 5. NAJCZĘSTSZE PROBLEMY (ROZDZIAŁ AUDIO) Odpowiedzi na najczęstsze pytania dotyczące budowania newslettera. Rozdział w formie Audio. Znajdziesz w nim odpowiedzi na pytania dotyczące: Pierwsze kroki – jak zaplanować działania, poradzić sobie z kwestiami prawnymi i koncepcyjnymi. Od czego zacząć? Budowanie listy– jak budować listę mailingową, stworzyć odpowiedni pop-up i zachęcające CTA? Wygląd – jak zadbać o wygląd newslettera, jak i formularzy do zapisu? Jak uniknąć najpopularniejszych błędów? Formularz – jakie są dobre praktyki dotyczące formularza? Jak wykonać dobry formularz zapisu i zachęcić odbiorcę, by dołączył do newslettera? Tematy wiadomości – jak pisać wiadomości, które chce się czytać? Jakich błędów unikać? Na czym warto się skupić? 10 ROZDZIAŁÓW 170 STRON E-BOOKA 4 NOTATKI WIZUALNE Co mówią czytelnicy e-booka? Sprawdź recenzje osób, które miały już w ręce e-booka Newsletter Krok po Kroku. Gdyby nie to, że swój pierwszy newsletter założyłem już w 2008 roku, po lekturze tego e-booka na pewno bym to zrobił. I dobrze wiedziałbym, jak się do tego zabrać. Marek Jankowski, Mała Wielka Firma Podbudowało przekonanie, że Newsletter, to naprawdę fajna rzecz, której nie należy się bać. Bardzo pomocne były wskazówki użytkowe – gdzie np. umieścić formularz zapisu. Bardzo dobrym pomysłem było też przedstawienie przykładów ciekawych newsletterów. Marta Przede wszystkim w końcu ogarnęłam na spokojnie po co newsletter, co w nim ma być, jaka jest moja grupa odbiorców i jakich treści potrzebują. Wcześniej nie wiedziałam od czego zacząć, panował u mnie chaos. Angelika
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
SEO w 14 dni. Daj się znaleźć online Daj się znaleźć online! Wypozycjonuj się i zyskaj nowych odbiorców, zwiększ zyski, oszczędzając czas! Ten e-book jest idealny dla Ciebie, jeśli: SEO to dla Ciebie czarna magia, a chcesz zaistnieć w Google, pragniesz zwiększyć liczbę odbiorców, a nie wiesz, jak się za to zabrać, masz problem z wyznaczeniem słów kluczowych dla Twojej strony, chcesz pisać treści przyjazne dla SEO, które porwą czytelników. W tym e-booku znajdziesz: - 170 stron – wartościowej wiedzy w postaci e-booka w PDF-ie, - Około 3h materiału video w formie 2 webinarów i ćwiczeń, ćwiczenia, rady i odpowiedzi na pytania i instrukcje krok po kroku - 30% rabatu na narzędzie SEMSTORM. Czy e-book SEO w 14 dni jest dla Ciebie? Wystarczy Ci trochę czasu, chęci do działania oraz ciekawości nowych rozwiązań. REPUTACJA Zwiększ pozycję swojej strony w Google i pozyskaj nowych odbiorców dla swojego biznesu. PIENIĄDZE Zwiększ sprzedaż w sklepie, przy okazji oszczędzając na zatrudnieniu kosztownej agencji SEO. CZAS Oszczędź mnóstwo czasu otrzymując praktyczną wiedzę z jednego, sprawdzonego i pewnego źródła. UMIEJĘTNOŚCI Ucząc się wiedzy zawartej w tym e-booku zyskujesz nowe kompetencje, które możesz wykorzystać w pracy. DLACZEGO NAPISAŁAM E-BOOKA? Tu Ola Gościniak! Wielokrotnie trafiłam na wypowiedzi o tym “strasznym SEO”, którego nikt nie ogarnie, bo to za trudne. A to nic bardziej mylnego! Chciałam pokazać, że wcale tak nie jest i każdy może niskokosztowo i samodzielnie zadbać o wyższą pozycję swojej strony WWW w Google i trafiać do większego grona odbiorców, a przy okazji zarabiać coraz więcej online! Przeszkoliłam już ponad 50 000 osób w zakresie tworzenia i promocji własnej strony WWW. Jestem pomysłodawczynią marki Jestem Interaktywna, blogerką, autorką książek m.in. bestsellerowej Bądź Online oraz e-booków i kursów online, mentorką, przedsiębiorczynią z ponad 10 letnim stażem, wykładowczynią akademicką. Co znajdziesz w e-booku SEO w 14 dni? Instrukcje krok po kroku, porady, ćwiczenia, checklisty, pytania od czytelników oraz materiały video. OPTYMALIZACJA Zoptymalizujesz stronę pod kątem SEO, dowiesz się co jest ważne na stronie internetowej, aby zwiększać na niej ruch. SŁOWA KLUCZOWE Dobierzesz odpowiednie słowa kluczowe i dowiesz się, na co zwracać uwagę, aby były one najlepiej dopasowane do branży. TREŚCI Nauczysz się pisać treści przyjazne dla SEO i atrakcyjne dla czytelników oraz złapiesz więcej komentarzy do swoich wpisów. PROMOCJA Dowiesz się, gdzie i w jaki sposób promować stronę WWW, zadbasz o wartościowe linki zewnętrzne do swojej strony internetowej. STATYSTYKI Znajdziesz informacje, jak sprawdzać statystyki strony WWW i zobaczyć, czy działania przynoszą oczekiwane efekty. WORDPRESS Poznasz wtyczki WordPress przydatne do SEO, m.in. wtyczkę Yoast SEO, która będzie Cię wspierała w Twoich działaniach. CO ZNAJDZIESZ W ŚRODKU E-BOOKA? Spis treści SEO w 14 dni! Poznaj tematy rozdziałów e-booka SEO w 14 dni, które pomogą Ci w zwiększyć liczbę odbiorców. 1. STRATEGIA Strategia SEO na start jest najważniejsza. Stwórz solidne fundamenty pod dalsze działania, dzięki którym na Twoją stronę trafi więcej osób. Zrozum Google Zacznij od strategii Zrozum odbiorcę Ustal słowa kluczowe Sprawdź wyniki 2. ESENCJA Zadbaj o czynniki, które wpłyną na pozycję Twojej strony w wyszukiwarce. W tym module dowiesz się, jak pisać treści pod SEO, dobierać i opisywać multimedia, obsługiwać wtyczkę Yoast SEO, zadbać o linkowanie, a także stworzyć dobre opisy produktów w sklepie pod SEO. Pisz treści Multimedia Yoast SEO Linki SEO sklep online 3. OPTYMALIZACJA Przeprowadź audyt swojej strony WWW i dowiedz się, o co jeszcze warto zoptymalizować, by trafiła wyżej do wyników wyszukiwania Google. Zaudytuj stronę Zoptymalizuj 4. OCENA Na sam koniec e-booka SEO w 14 dni, sprawdź czy wszystkie najważniejsze kroki zostały przez Ciebie wykonane. Sprawdź się
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Z e-bookiem Sklep Online Krok po Kroku zaplanujesz własny sklep internetowy i dzięki temu zaczniesz zarabiać w sieci! Ten e-book jest idealny dla Ciebie, jeśli: - widzisz potencjał w zarabianiu online, - chcesz zarabiać online, ale nie masz pomysłu, - nie wiesz w ogóle od czego zacząć. W tym e-booku znajdziesz: 150 stron – wartościowej wiedzy w postaci e-booka w PDF-ie, 21 rozdziałów – o tworzeniu sklepu online, notatki wizualne do usystematyzowania wiedzy. KORZYŚCI Z E-BOOKA Stwórz świetnie działający sklep samodzielnie! Zaplanuj sklep internetowy z e-bookiem Sklep Online krok po kroku i zacznij zarabiać na własnych zasadach. NIEZALEŻNOŚĆ Twój sklep — Twoje zasady. Koniec z technicznymi ograniczeniami, abonamentami i ciągłymi zmianami cen. NISKIE KOSZTY Generuj dochody i płać tylko za to, co realnie jest Ci potrzebne do prowadzenia sklepu internetowego. STRATEGIA Stwórz plan rozwoju swojego sklepu. Zaplanuj strategię produktów, dopracuj koncepcję i zadbaj o promocję. SPÓJNOŚĆ Strona WWW połączona z platformą sprzedażową, z Twoim stylem i charakterem. Wszystko w jednym miejscu! DLACZEGO NAPISAŁAM E-BOOKA? Tu Ola Gościniak! Nie zliczę, ile razy zostałam zapytana o to, jak stworzyć i prowadzić sklep internetowy. Nie tylko, jak go wyklikać. Ale przede wszystkim, co zrobić, żeby produkty były atrakcyjne dla grupy docelowej, jak poszerzać ofertę oraz dopracować go pod kątem wizualnym. Stąd powstał e-book Sklep Online krok po kroku, który jest doskonałym uzupełnieniem kursu SPRZEDAM, który jest dostępny w Interaktywnej Akademii. Przeszkoliłam już ponad 50 000 osób w zakresie tworzenia i promocji własnej strony WWW. Jestem pomysłodawczynią marki Jestem Interaktywna, blogerką, autorką książek m.in. bestsellerowej Bądź Online oraz e-booków i kursów online, mentorką, przedsiębiorczynią z ponad 10 letnim stażem, wykładowczynią akademicką. Co znajdziesz w e-booku Sklep Online? Opracujesz koncepcję swojego sklepu, zaplanujesz go od strony technicznej oraz zadbasz o ofertę i promocję swoich produktów. ĆWICZENIA Dzięki ćwiczeniom opracujesz gotowy plan i stworzysz koncepcję swojego sklepu online. Krok po kroku. PRAWO Poznaj swój sklep od strony prawnej i zapewnij swoim klientom najwyższą opiekę i ochronę. CASE STUDY Inspiruj się innymi. Dowiedz się, jak stworzyć produkt skierowany do swojej grupy docelowej. Poznaj Case Study Jestem Interaktywna. NOTATKI WIZUALNE Nie strać tego, co najważniejsze w tym e-booku. Przejrzyj notatki, które pobudzą Twoją pamięć i kreatywność. NARZĘDZIA Odkryj metody na w pełną automatyzację sklepu online. Dowiedz się, jak niskokosztowo testować nowe rozwiązania. PORADY Zaplanuj dobrą strategię sprzedaży i zgarnij gotowe hacki, które od razu wdrożysz w swoim sklepie online. CO ZNAJDZIESZ W ŚRODKU E-BOOKA? Poznaj tematy rozdziałów e-booka Sklep Online Krok po Kroku, które pomogą Ci dopracować stronę WWW. 1. PLAN Koncepcja sklepu online na start jest najważniejsza. Stwórz z pierwszym modułem e-booka Sklep online krok po kroku solidne fundamenty pod swój sklep online! Dlaczego sklep? Grupa docelowa Nazwa sklepu Twoja praca w sklepie Etapy sklepu online Najczęstsze błędy Koszty oraz zyski 2. PLATFORMA SPRZEDAŻOWA Stwórz plan i koncepcję platformy sprzedażowej dla swojego sklepu internetowego! Dzięki temu będzie prosta, intuicyjna oraz lepiej dopasowana dla klientów, co będzie skutkowało lepszą sprzedażą. Koncepcja sklepu Funkcje sklepu Wdrożenia prawne Sposoby sprzedaży Testy pomysłów Narzędzia do pracy Case study – Interaktywna 3. PRODUKTY Zaplanuj strategię swoich produktów w sklepie i zadbaj o ich promocję i sprzedaż! Zwiększ swoje zarobki dobrze dostosowanymi produktami do klientów! Produkty w sklepie Produkty wirtualne Praca nad e-bookiem Kursy online Produkty fizyczne Promocja sklepu Platforma sprzedażowa – checklista 21ROZDZIAŁÓW 150 STRON E-BOOKA 3 NOTATKI WIZUALNE Co mówią czytelniczki e-booka? Sprawdź recenzje osób, które miały już w ręce e-booka Sklep Online Krok po Kroku. Od czego zacząć sklep online? Jak go wypromować? Co w nim sprzedawać? Czy produkty online naprawdę się opłacają? Na te wszystkie pytania odpowiada najnowszy eBook Sklep Online Krok po Kroku Oli i świetnie układa wszystkie aspekty stworzenia sklepu online w spójną całość. Pokazuje krok po kroku na czym się skupić i na co zwrócić uwagę. Nieoceniony poradnik dla osób które chcą zacząć a nie wiedza jak! Marta Krasnodębska, Hakerki Sukcesu Czytając odpowiadam na pytania, których sama bym sobie nie zadała. To porządkuje myśli, i ułatwia ustawienie najważniejszych punktów na drodze do własnego sklepu. Mam pewność, że niczego nie przeoczę. A niby kształt sklepu majaczył mi w głowie! Czego nie powinno zabraknąć przy projektowaniu sklepu online? – planu! Sklep z takimi ćwiczeniami i gotowymi hackami do wdrożenia spełni śmiałe wyobrażenia, a nawet je przekroczy! Inka Klonowa, craftowaklonowa.pl
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Video online Prowadzenie webinarów i live’ów jest świetnym sposobem na zarabianie, budowanie zaangażowanej społeczności i dbanie o wizerunek eksperta w swojej branży! Zgarnij e-booka i rozwijaj swój biznes online! Ten e-book jest idealny dla Ciebie, jeśli: chcesz zacząć prowadzić transmisje na żywo, widzisz ogromny potencjał w video i chcesz więcej zarabiać online, boisz się przełamać do tego formatu. W tym e-booku znajdziesz: 215 stron – wartościowej wiedzy w postaci e-booka w PDF-ie, 38 rozdziałów – o transmisjach na żywo, notatki wizualne do usystematyzowania wiedzy. Rozwiń swój biznes online z video na żywo. Live’y, Webinary, materiały video, spotkania na żywo z widzami? Żaden problem. Z e-bookiem Video Online skutecznie zaplanujesz i wypromujesz swoje wydarzenia video. SPRAWCZOŚĆ Przełamiesz strach przed kamerą i uwierzysz w swoje możliwości. Zwiększ pewność siebie! ZAUFANIE Przekonasz do siebie odbiorców i zbudujesz autentyczną markę. Zaufanie to waluta przyszłości! ZASIĘGI Dotrzesz do nowych osób, dzięki najpopularniejszemu formatowi treści. Zarabiaj więcej dzięki temu! ROZWÓJ Zyskasz nową umiejętność, podniesiesz kompetencje, zyskasz kwalifikacje i poczujesz dumę ze swojej pracy. DLACZEGO NAPISAŁAM E-BOOKA? Tu Ola Gościniak! Czy uwierzysz, że jeszcze kilka lat temu panicznie bałam się kamery? Do tego stopnia, że na własnym ślubie zrezygnowałam z kamerzysty! Na samą myśl o byciu nagrywaną na mojej szyi pojawiały się czerwone plamy ze stresu. A jednak dzisiaj prowadzenie wydarzeń online na żywo, to moja codzienność. W tym e-booku chcę Ci dać sprawdzony przepis na to, jak oswoić się z obecnie najpopularniejszym formatem tworzenia treści — video. Przeszkoliłam już ponad 50 000 osób w zakresie tworzenia i promocji własnej strony WWW. Jestem pomysłodawczynią marki Jestem Interaktywna, blogerką, autorką książek m.in. bestsellerowej Bądź Online oraz e-booków i kursów online, mentorką, przedsiębiorczynią z ponad 10 letnim stażem, wykładowczynią akademicką. Co znajdziesz w e-booku Video Online? Przełamiesz swoje lęki. Przygotujesz się do spotkania w onlajnie. Zbudujesz własne studio nagraniowe i poznasz niezbędne programy. A na koniec zaczniesz swoją pierwszą sprzedaż na żywo! INSTRUKCJE Dowiesz się co zrobić, zanim włączysz przycisk nagrania. Przygotujesz siebie i swoją przestrzeń do video na żywo. WŁASNA PLATFORMA Dowiesz się, jak zyskać niezależność od zewnętrznych programów i ominąć limity uczestników. PLANY Przygotujesz szczegółowy plan nagrania, dzięki któremu poczujesz się pewność, że to, co robisz, ma sens. SPRZEDAŻ Dostaniesz niezbędną wiedzę, aby zacząć zarabiać już od pierwszego webinaru. Poznasz sposoby na to, jak zarabiać na formacie video. CHECKLISTY Zero fakapów. Z checklistami sprawdzisz, czy o niczym nie zapomniałaś, zanim połączysz się ze swoimi odbiorcami. PROMOCJA Nauczysz się promować planowane wydarzenia video przez newsletter, social media, landing page czy stronę WWW. CO ZNAJDZIESZ W ŚRODKU E-BOOKA? Spis treści Video Online Krok po Kroku Poznaj tematy rozdziałów e-booka Video Online Krok po Kroku, które pomogą Ci dopracować stronę WWW. 1.PRZEŁAM SIĘ Podejmij pierwsze kroki, żeby nadawać na żywo. Inspiracje – znajdź inspiracje do działania! Branża – w jakich branżach się sprawdza video? Twoje Korzyści – zobacz, ile mogą dać webinary! Korzyści – dlaczego warto nadawać video? Obawy – poznaj obawy i spraw, że znikną jak bańki! Jak się przełamać? – masz milion wymówek? Poznaj 10 kroków i idź do przodu. 2. PRZYGOTUJ SIĘ O czym opowiesz swoim odbiorcom w trakcie webinaru? W drugiej części e-booka skupisz się na temacie swojego wystąpienia. A jeśli jeszcze go nie masz, znajdziesz go! Jak znaleźć tematykę? – Przygotowałam dla Ciebie 5 pomysłów, które pomogą Ci znaleźć Twój temat. Formy wideo na żywo – Jaki typ wideo możesz wybrać? Prezentacja – Forma, która pomoże Ci przekazać Twoje treści w trakcie wystąpienia online. Organizacja – O czym nie możesz zapomnieć, organizując swój webinar? Relacje z odbiorcami – Poznasz sposoby na budowanie relacji w trakcie webinaru. Prezencja – Do webinaru oprócz sprzętu i prezentacji, przygotuj także siebie! Pierwszy LIVE – Nie musi być taki straszny! Ważny jest ten pierwszy krok. 3. STUDIO NAGRANIOWE Co jest potrzebne na start, żeby stworzyć swojego idealnego live’a? Wbrew pozorom niewiele! Przekonaj się. Studio – gdzie możesz przygotować swoje studio nagraniowe? Kadr – co przygotowujesz dookoła siebie? Sprzęt – na początek nie musisz dużo inwestować! Oświetlenie – światło naturalne, czy specjalne lampy? 4. PROGRAMY Jak wybrać program do webinarów, który będzie dla Ciebie najlepszy? Co nadawać? – jaki charakter może mieć Twoje video, które poprowadzisz na żywo? Social media – mogą one być idealnym miejsca do prowadzenia swoich webinarów i live’ów. Programy – jaki wybrać? Własna platforma webinarowa – zbuduj ją za darmo! 5. NADAWAJ NA ŻYWO Zaczynasz swój pierwszy live? Godzina zero do startu Twojego webinaru się zbliża? Ten rozdział e-booka będzie dla Ciebie bardzo pomocny! Znajdziesz tu praktyczne wskazówki. O czym pamiętać? – poznaj listę rzeczy, o których należy pamiętać w przypadku prowadzenia live’ów. Przebieg webinaru – dowiesz się jak wygląda przebieg webinaru. CheckListy – najbardziej praktyczna część całego e-booka! Znajdziesz w niej: Listy rzeczy do zrobienia przed live / webinarem Lista w trakcie live Lista rzeczy do zrobienia w trakcie startu Lista rzeczy do zrobienia na zakończenie 6. PROMOCJA Planujesz swój webinar? W tym rozdziale dowiesz się, co możesz zrobić, żeby odpowiednio wypromować wydarzenie. Zapisy – dlaczego są one najlepszym rozwiązaniem? Newsletter – to MUST HAVE. Dowiesz się dlaczego. Social media – wspaniała rzecz do promocji webinarów! Strona WWW – w jakich miejscach na swojej stronie www możesz informować o swoim webinarze? Pomysły na treści – jak powiedzieć, że organizujesz webinar? 7. WEBINAR SPRZEDAŻOWY Rozdział ten został napisany we współpracy z Magdaleną Pawłowską. Zaprosiłam Magdę nie bez powodu. Magda jest świetnym ekspertem od marketingu i nauczyłam się od niej naprawdę bardzo dużo. Kwestie organizacyjne – czyli Twój wstęp na webinarze. 10 rad – eksperckie rady, jak zacząć zarabiać od pierwszego webinaru. 8. WŁASNA PLATFORMA Czyli Twoje miejsce do przeprowadzania zamkniętych webinarów. Bez dodatkowych kosztów i limitów uczestników. Znajdziesz tu informację jak samodzielnie stworzyć taką platformę na swojej stronie WWW na WordPressie. Landing page – czy jak stworzyć stronę z zapisami na webinar? Wysyłka – jakie maile z informacją o webinarze wysłać do swoich odbiorców? Pokój webinarowy – dowiesz się, jak krok po kroku wyklikać go na swoim WordPressie. 38 ROZDZIAŁÓW 215 STRON E-BOOKA 35 STRON WORKBOOKA Co mówią czytelniczki e-booka? Sprawdź recenzje osób, które miały już w ręce e-booka Video Online Krok po Kroku. Bardzo mięsne porady dotyczące tworzenia transmisji na żywo – bardzo Wam polecam ten e-book – przyda się każdemu kto chce zacząć, ale także tym wszystkim, którzy w tych formatach czują się jak ryba w wodzie. Bo wiedzy – nigdy za wiele! Marta Idczak, Statek St-38 Świetnie opisane kroki dla każdej osoby, która zaczyna i chce wiedzieć, co ją czeka. Serdecznie polecam e-booka Oli ze względu na to, że jest to bardzo solidnie przygotowana pozycja dla osób, które chcą zacząć tworzyć transmisje online. Marta Krasnodębska, Hakerki Sukcesu Zrobiłam! aż nie wierzę, bo nie sądziłam, że to może być takie proste ❤️ wystarczyło pobrać aplikację i… zacząć a potem zaczęłam rozpisywać pomysły zgodnie z Twoimi ćwiczeniami i już mam tego na cały miesiąc! Jak mi to niesamowicie ułatwi ustalanie treści i promocji ❤️ Teresa, cuperfect.pl
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej